ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو سالیانه حداقل 12 ماژول جانبی برای Moto Mods عرضه می کند

اگر به خاطر داشته باشید خرداد ماه کمپانی لنوو دو مدل جدید از تلفن های هوشمند خود را با نام Moto Z و Moto Z Force معرفی کرد که با وجود شباهت ظاهری، مشخصات سخت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید خرداد ماه کمپانی لنوو دو مدل جدید از تلفن های هوشمند خود را با نام Moto Z و Moto Z Force معرفی کرد که با وجود شباهت ظاهری، مشخصات سخت افزاری تقریباً متفاوتی را ارائه می کنند.

اما آنچه که این دو موبایل را خاص می کند، قطعات جانبی ماژولاری به نام Moto Mods است که به وسیله آهنربا به پشت بدنه متصل شده و قابلیت های جدیدی را به آنها می افزاید.

نمونه هایی از این لوازم جانبی که تاکنون عرضه شده در قالب باتری های اضافه، پروژکتور، اسپیکرهای قدرتمند و ماژول لنز روانه بازار شده اند که تقریباً با وعده مدیران از نظر تعدد عرضه مطابقت دارد.

stuff_web_phones_motorola_motoz_mods-w600

اما حالا به نظر می رسد لنوو استراتژی خود را ارتقا داده و خبر می دهد که از این پس سالیانه حداقل 12 ماژول جانبی جدید برای موبایل هایش عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است تاکنون برخی دیگر از شرکت ها مانند ال جی، موبایل هایی ماژولار روانه بازار ساخته اند که البته هنوز به قالب تکامل یافته مورد نظر مصرف کننده نرسیده و تقریباً نایاب هستند.

شواهد نشان می دهد مدل تجاری موتو در حال حاضر بهترین گزینه بازار است و ایده عرضه لوازمی که حتی می توانند بهره مندی از واقعیت افزوده را نیز به ارمغان بیاورد، می تواند Moto Z و Moto Z Force را به یکی از ایده آل ترین موبایل های این صنعت تبدیل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    عاشقشم.کاش فقط قیمتش بیاد پایین تر و ماژولارهاش همیشه ارتقا بدن.عالیه

  • نوین
    نوین | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    امیدوارم یک ماژول باشه کلا دوربین رو ارتقا بده و کلک ارتقاع گوشی ب بهدنه ی کیفیت دوربین رو بیخیال شد

مطالب پیشنهادی