ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویری از موبایل ZenFone 3 Zoom ایسوس با دوربین دوگانه

امروزه بازار موبایل های اقتصادی بسیار رقابتی شده و کمپانی هایی نظیر وان پلاس، آنر و آلکاتل گزینه های بسیار ارزشمندی در اختیار مشتریان گذاشته اند. کمپانی ایسوس هم طی چند وقت اخیر، موبایل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

امروزه بازار موبایل های اقتصادی بسیار رقابتی شده و کمپانی هایی نظیر وان پلاس، آنر و آلکاتل گزینه های بسیار ارزشمندی در اختیار مشتریان گذاشته اند. کمپانی ایسوس هم طی چند وقت اخیر، موبایل های اقتصادی و میان رده متنوعی همچون ذن فون 3، ذن فون 3 لیزر و ذن فون 3 مکس را به دست مشتریان رسانده؛ اما ظاهراً این تعداد از موبایل های هوشمند کافی نیست و به تازگی، اسمارت فونی دیگر از ایسوس در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شده است.

بنابر لیست TENAA، موبایل جدید ایسوس با شماره مدل Asus Z01HDA شناخته می شود اما نام تجاری و خرده فروشی آن، ZenFone 3 Zoom خواهد بود. نام زوم احتمالاً به دوربین دوگانه قرارگرفته در پنل پشتی موبایل اشاره دارد که از دو سنسور جداگانه بهره می برد. هنوز مقدار مگاپیکسل این سنسورها مشخص نشده، اما برخی از منابع می گویند که هردو، به لنزی 16 مگاپیکسلی تجهیز گشته اند.

در همین حال، در گزارش های دیگر آمده که یکی از دو سنسور 16 مگاپیکسل خواهد بود و دیگری از لنزی 13 مگاپیکسلی بهره می برد. علاوه بر این، انتظار می رود که شاهد قابلیت زوم اپتیکالی مشابه آیفون 7 پلاس نیز در ذن فون 3 زوم باشیم.

zenfone-3-zoom-side-w600

اسمارت فون جدید ایسوس از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 بهره می برد و شیشه 2.5 بعدی از پنل جلویی آن محافظت می کند. علاوه بر این چیپست اسنپدراگون 625 در نقش قلب تپنده ذن فون 3 زوم ظاهر می رود، اما میزان دقیق حافظه رم دستگاه مشخص نشده است.

با توجه به مشخصات درج شده در وب سایت TENAA، دیوایس مورد بحث در سه مدل با حافظه های 16، 32 و 64 گیگابایتی به دست مشتریان می رسد و از باتری غول آسای 4850 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که قطر بدنه آلومینیومی آن را به 7.99 میلی متر رسانده است.

از آن جایی که ذن فون 3 زوم جوازهای لازم را از رگولاتوری TENAA دریافت کرده، بدون شک شاهد عرضه آن در بازار چین نیز خواهیم بود. با این همه، هنوز تاریخ معرفی رسمی این موبایل نامشخص است و می توان انتظار داشت ایسوس طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES سال آتی میلادی، از آن رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    با شدت خیلی زیادی زشته ? شبیه استار قدیمی سامسونگه...

    • سجاد سحری
      سجاد سحری | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      بسیار زیباست اینا هم نمونه اصلی نیستند وایسا بیاد بعد ببین چه محشری میشه

      • CATer
        CATer | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

        عکسو خوب نگاه کن، پشتش زده teana
        میدونی یعنی چی؟
        دقیقاً همین میاد بازار

مطالب پیشنهادی