ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای مفهومی از آیپد پرو جدید 10.5 اینچی [تماشا کنید]

آیپدهای جدید اپل طبق پیش بینی های انجام شده قرار است ماه مارس سال آینده معرفی شوند. در همین حال طراح معروف «آرمند لسی» چند رندر مفهومی را از آیپد پرو 10.5 اینچی منتشر کرده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

آیپدهای جدید اپل طبق پیش بینی های انجام شده قرار است ماه مارس سال آینده معرفی شوند. در همین حال طراح معروف «آرمند لسی» چند رندر مفهومی را از آیپد پرو 10.5 اینچی منتشر کرده است.

«لسی» رندر مفهومی آیپدهای جدید را بر اساس همان زبان طراحی مرسوم اپل طراحی کرده که علاوه بر آن حاشیه های کمی برای صفحه نمایش نیز در نظر گرفته است. در رندرهای مورد اشاره فرض شده است که صفحه نمایش آیپد جدید دارای رزلوشن 4K بوده و همچنین تبلت مذکور مجهز به ماژول دوربین دوگانه است.

ipad-pro-2-concept-renders-1

استفاده از یک پنل Ultra-HD به نظر کمی شک بر انگیز است زیرا اپل می توانست آن را در نسخه اولیه آیپد پرو استفاده کند اما ترجیح داد که به جای آن، صفحه نمایشی با رزلوشن 2732 در 2048 پیکسل را به کار گیرد. از لحاظ قابلیت ها و فناوری های استفاده شده در آیپد، هیچ محدودیتی برای استفاده از پنل 4K وجود ندارد. چیپست های جدید اپل آنقدر قدرتمند هستند که به کاربر امکان ویرایش ویدیو استریم های با کیفیت 4K را می دهد.

ipad-pro-2-concept-renders-2

گفتنی است که اگر به علاقه شدید اپل در بزرگ جلوه دادن قابلیت های عکاسی آیپد توجه کنیم، بعید نیست که شاهد ماژول دوربین دوگانه در نسل بعدی تبلت های مورد اشاره باشیم.

آیپدهای جدید، یا حداقل نسخه مورد انتظار 12.9 اینچی و مدل 10.5 اینچی شایعه شده، مجهز به پردازنده A10X اپل خواهند بود که توسط شرکت تایوانی TSMC و با تکنولوژی 10 نانومتری ساخته شده است. هنوز اطلاعات دیگری از این تبلت ها در دسترس نیست.

ipad-pro-2-concept-renders

«لسی» در رندرهای خود رنگ های مشکی براق، مشکی مات، سفید، شرابی، طلایی و رز گلد را به عنوان رنگ های ارائه شده برای آیپدهای جدید اپل در نظر گرفته است. طبق شایعات منتشر شده انتظار می رود که آیپدهای جدید اپل در ماه مارس سال آینده و در نسخه های 9.7 اینچی مبتدی و 10.5 اینچی و 12.9 اینچی پرو معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۸ دی ۱۳۹۵

    یکی از چیزایی که غیرممکنه برای آیپد بذاره دوربین دوگانه‌ هست ?

  • Rivekan
    Rivekan | ۸ دی ۱۳۹۵

    دوربین دوگانه به چه درد تبلت ده اینچی می‌خوره؟ نهایتا ادم با دوربین تبلت از یک سند عکس بگیره حالا روی آیپد مینی تا حدی عقلانی هست!

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۸ دی ۱۳۹۵

    خیلی باریک شده زیباست?

    • a_041
      a_041 | ۸ دی ۱۳۹۵

      خیلی باریک شده و زیباست؟!!! اولاً که همونه فقط دوربین دوگانه داره . دوماً که آیپد چند ساله یه شکله انقدر تکراری شده قیافش اصلاً دیگه جذابیتی نداره . الان دیگه دوره دوره تبلت های هیبریدی ویندوزیه اینا مثل آیفونی میمونه که بزرگش کردن

مطالب پیشنهادی