ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از Stylus 3 و چهار موبایل جدید در سری K محصولات خود رونمایی کرد

ال جی امروز و در جریان نمایشگاه CES از پنج تلفن هوشمند جدید رونمایی کرد. چهار مورد از این دیوایس ها مربوط به سری K محصولات ال جی بوده و دیگری Stylus 3 است که جز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۵

ال جی امروز و در جریان نمایشگاه CES از پنج تلفن هوشمند جدید رونمایی کرد. چهار مورد از این دیوایس ها مربوط به سری K محصولات ال جی بوده و دیگری Stylus 3 است که جز محصولات جدید و متفاوت این کمپانی کره ای محسوب می شود.

کلیه موبایل های معرفی شده در گروه دستگاه های اقتصادی قرار می گیرند، و از بین شان Stylus 3 قدرتمندترین آنهاست. اول از ارزان قیمت ترین دستگاه شروع می کنیم. LG K3 Key دارای نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن 480x854 پیکسل، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه قابل ارتقاست و از قدرت یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون 210 بهره می گیرد.

باتری جدا شونده این موبایل دارای ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت بوده و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بهره می برد. این تلفن هوشمند که اندروید 6.0 مارشملو به طور پیش فرض روی آن نصب شده فقط با رنگ مشکی وارد بازار خواهد شد.

اما دستگاه بعدی LG K4 نام دارد؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر 5 اینچی و رزولوشن 480x854 که از یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه قابل ارتقا برخوردار است. باتری این دیوایس دارای ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت بوده و مثل K3 از پردازنده اسنپدراگون 210، دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید مارشملو به طور پیش فرض بهره می برد. ضمنا بر خلاف K3 می توانید آن را در رنگ های طوسی (Titan) و مشکی خریداری کنید.

اما به LG K8 می رسیم که دارای نمایشگر 720p پنج اینچی بوده و از 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار است. این تلفن هوشمند نیز مثل K4 Key از یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود، اما این بار اندروید 7.0 نوقا به طور پیش فرض روی آن نصب شده و ضمنا دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است.

ال جی پردازنده 64 بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون 425 را برای مدل K8 در نظر گرفته و آن را در رنگ های نقره ای، طوسی، آبی تیره و طلایی وارد بازار می کند. اما آخرین موبایل معرفی شده از سری K ال جی K10 نام دارد که نمایشگر 720p با ابعاد 5.3 اینچ، دو گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی از خصوصیات آن محسوب می شوند.

باتری K10 دارای ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت بوده و ضمنا دستگاه از اسکنر اثر انگشت هم بهره می برد. این تلفن هوشمند را در زمان عرضه می توانید در رنگ های مشکی، طوسی و طلایی خریداری نمایید.

و بالاخره به Stylus 3 ، قدرتمندترین موبایل معرفی شده توسط ال جی در CES 2017 می رسیم. ال جی در ساخت این موبایل پردازنده MT6750 هشت هسته ای و 64 بیتی را به کار گرفته و نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح 720p را در آن تعبیه نموده است.

این دیوایس دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقاست و توسط یک باتری جدا شونده 3200 میلی آمپر ساعتی قدرتمند تغذیه می شود. در پشت این اسمارت فون هم می توانید دوربینی 13 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت را مشاهده کنید.

Stylus 3 همانطور که از نامش پیداست دارای یک قلم استایلوس هم هست و ال جی آن را با اندروید 7.0 نوقا و در رنگ های گلبهی و طوسی وارد بازار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ال جی از گفتن تاریخ عرضه موبایل هایی که خصوصیات شان را خواندید خودداری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • samsung
    samsung | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    مفت نمی ارزه....

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۱۵ دی ۱۳۹۵

      تو دیگ کی هستی خخخ ... هنوز قیمتشو نگفته ... نیومده ندیده ... میگی مفت نمی ارزه ؟ ببین با کیا شدیم ۸۰ میلیون ...

مطالب پیشنهادی