ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه حل تازه HTC برای شنیدن صدای محتوای در حال پخش در هدست واقعیت مجازی وایو

در جریان CES 2017، شرکت HTC از بهبود کیفی هدست واقعیت مجازی خود خبر داد. تایوانی ها از عرضه Deluxe Audio Strap برای هدست واقعیت مجازی وایو سخن به میان آوردند و می خواهند با استفاده ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۱

در جریان CES 2017، شرکت HTC از بهبود کیفی هدست واقعیت مجازی خود خبر داد. تایوانی ها از عرضه Deluxe Audio Strap برای هدست واقعیت مجازی وایو سخن به میان آوردند و می خواهند با استفاده از آن به ارتقای سیستم صوتی هدست بپردازند. در گذشته کاربران وایو مجبور بودند با استفاده از هدفونی مجزا، صدای محتوای در حال پخش را دریافت کنند. حال با عرضه Deluxe Audio Strap راحتی بیشتری برای کاربران وایو فراهم می شود.

به طور ساده Deluxe Audio Strap هدبندی است که در بدنه خود هدفون تازه وایو را جای داده و نیاز به استفاده از هدفون مجزا را به صورت کامل از بین می برد. در کنار بهبود سیستم صوتی، Deluxe Audio Strap کیفیت بهتری نسبت به هدبند گذشته وایو دارد و تجربه جذاب تری حین استفاده برای کاربر رقم می زند.

vive_deluxe_audio_strap___side-w600

جایگاه هدفون نیز روی این بند، از پشت هدبند قابل تنظیم است و کاربر می تواند با استفاده از آن محل قرار گیری هدفون را تغییر دهد. تمامی شواهد نشان می دهند که HTC قصد دارد برای کاربران وایو در هنگام استفاده از این هدست واقعیت مجازی شرایط راحت تری به وجود آورد.

هنوز قیمتی از سوی HTC برای Deluxe Audio Strap در نظر گرفته نشده و بر اساس اخبار منتشر شده، این شرکت قصد دارد هدبند تازه خود را در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ به دست کاربران بسپارد. در ادامه می توانید ویدیو مربوط به Deluxe Audio Strap را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی