ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TomTom از واحد های جی پی اس و اپ ورزشی جدید خود رونمایی کرد

شرکت تام تام در جریان نمایشگاه CES امسال از دو واحد GPS و یک اپلیکیشن تندرستی/ورزشی جدید رونمایی به عمل آورد. درست مثل بزرگترین رقیبش گارمین تام تام هم تصمیم گرفته که به عرصه اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شرکت تام تام در جریان نمایشگاه CES امسال از دو واحد GPS و یک اپلیکیشن تندرستی/ورزشی جدید رونمایی به عمل آورد. درست مثل بزرگترین رقیبش گارمین تام تام هم تصمیم گرفته که به عرصه اپلیکیشن های پوشیدنی های هوشمند قدم گذارد، و اولین تلاش شرکت در این حوزه ارائه اپلیکیشنی به نام FastNet بوده است.

این اپلیکیشن با تمامی پوشیدنی های ورزشی کمپانی سازگاری دارد که شامل Adventurer، Touch و Spark 3 می شوند. به گفته تام تام کاربران با این محصول نرم افزاری می توانند نمودار پیشرفت ورزشی خود را به شکل دیداری دنبال کرده و از آن برای رسیدن به اهداف خود کمک بگیرند.

FastNet ضمنا از قابلیت های اجتماعی هم برخوردار بوده و کاربران آن توانایی اشتراک گذاری پیشرفت ها، رکوردها و اهداف خود با دیگران را نیز دارند. این اپلیکیشن تا انتهای ماه جاری در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

tomtom-sportsapp-1-1200x0-w600

علیرغم این که اکثر مردم برای استفاده از قابلیت های GPS و مسیریابی به اپلیکیشن های موبایل شان مراجعه می کنند، بازار واحدهای مستقل GPS کماکان به قوت خود پا برجاست. به خاطر همین کمپانی تام تام در CES امسال از دو واحد GPS جدید هم رونمایی کرده است.

اولین واحد TomTom VIA نام دارد که بسیار نازک و شکیل بوده و از قابلیت جستجوی آدرس، مسیریابی پیشرفته و به روز رسانی های دائمی برای نقشه بهره می برد. با این خصوصیات می توانید مطمئن باشید که به آپدیت ترین نقشه های ممکن در واحد GPS خود دسترسی دارید. TomTom VIA در سه مدل مختلف با نمایشگرهای 4، 5 و 6 اینچی و در ماه مارس 2017 وارد بازار خواهد شد.

اما واحد جی پی اس بعدی TomTom GO است که از اتصال وای فای بهره می برد، بنابراین جهت به روز رسانی آن نیازبه هیچ گونه کابل USB یا اتصال به رایانه نیست. TomTom GO می تواند پیامک های دریافتی را برای راننده بخواند، از طریق فرمان صوتی تماس تلفنی برقرار کرده و با دستیارهای هوشمند سیری، گوگل و کورتانا تعامل داشته باشد.

TomTom GO ضمنا به لطف پلتفرم هوش مصنوعی تام تام قادر به یادگیری عادات رفتاری راننده هم هست تا بتواند در مسیریابی مقصد احتمالی راننده را هم حدس بزند. درست مثل TomTom VIA به روز رسانی نقشه در مدل GO نیز به طور دائمی انجام می شود و می توانید آن را از ماه مارس سال جاری در بازار تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی