ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی دستیار صوتی هوشمند Alexa را به Mate 9 می آورد

این هفته در نمایشگاه CES 2017، دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی Alexa را در وسایل مختلفی از جمله اسپیکرها و خودروها دیدیم. حالا قرار است هواوی جدیدترین تلفن هوشمندش را به این دستیار هوشمند مجهز کند. ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۰

این هفته در نمایشگاه CES 2017، دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی Alexa را در وسایل مختلفی از جمله اسپیکرها و خودروها دیدیم. حالا قرار است هواوی جدیدترین تلفن هوشمندش را به این دستیار هوشمند مجهز کند.

هواوی اعلام کرده اولین شرکت موبایل در آمریکا خواهد بود که دستیار صوتی هوشمند آمازون را به موبایل می آورد. تا کمتر از یک هفته پیش، دستیار Alexa به دستگاه های آمازون از جمله تبلت ها و اسپیکر هوشمند Echo منحصر بود، اما حالا هر کسی که نسخه آمریکایی پرچمدار هواوی، Mate 9 را بخرد، می تواند از این دستیار هوشمند استفاده کند.

در حال حاضر دستیار صوتی اپل یعنی Siri تنها روی iOS و سیستم عامل macOS Sierra در دسترس است اما شایعاتی مبنی بر کار کردن اپل روی اسپیکر هوشمند مبتنی بر Siri به گوش می رسد که در سیستم اتومبیل هم کاربرد زیادی دارد و شاید اپل در سیستم اتومبیل خودران احتمالی اش از آن استفاده کند.

گوگل هم بیکار ننشسته و Google Assistant را برای موبایل های Pixel به روز رسانی کرده؛ و سامسونگ هم Viv که توسط خالقان Siri توسعه داده شده را خریده است. این روزها همه دستیار صوتی دارند؛ شما چطور؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    پشمک حاج عبدالله هم دستیار داره....اسمش هم حاجی

  • امیر مرزبان
    امیر مرزبان | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    آخرش باحال بود???

مطالب پیشنهادی