ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه از اکانت های گیمینگ خود در برابر نفوذ هکرها حفاظت کنیم

در دنیایی که وابستگی مردم به اینترنت، سرویس ها و خدمات ابری و رایانه ای روز به روز شدت بیشتری به خود می گیرد، اهمیت امنیت اطلاعات هم هر روز پررنگ تر می شود. هر ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

در دنیایی که وابستگی مردم به اینترنت، سرویس ها و خدمات ابری و رایانه ای روز به روز شدت بیشتری به خود می گیرد، اهمیت امنیت اطلاعات هم هر روز پررنگ تر می شود. هر کدام از ما داده ها و اطلاعات بسیاری را در فضای ابری ذخیره می کنیم و دلایل خاص خودمان را هم داریم. خیلی از ما سرویس های اینترنتی و راحتی کار با آن ها را به سرویس های فیزیکی ترجیح می دهیم و البته در شرایطی هم مجبوریم که از این خدمات تحت بستر شبکه استفاده کنیم.

این داده ها اغلب مهم و حیاتی هستند و اگر به دست دیگران بیافتند، متاسفانه پیامد خوبی در انتظارمان نخواهد بود. به همین دلیل هم ما باید به غول های تکنولوژی اعتماد کنیم؛ به هر حال ما داده های مان را به آن ها سپرده ایم و آن ها هم وظیفه حفاظت از اطلاعات ما را بر عهده دارند.

اما تناقض عجیبی این جا وجود دارد و آن هم این است که هر چه وابستگی ما به سرویس های اینترنتی بیشتر می شود، اعتماد ما به امنیت آن ها بیشتر کاهش می یابد. خبر نفوذ هکرها و از کار افتادن سرویس های اینترنتی کم به گوش مان نخورده و اتفاقا تعداد این نفود ها و هک ها هم سال به سال بیشتر و بیشتر می شود. برای همین می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور از اطلاعات و حساب‌های کاربری گیمینگ خود محافظ کنید.

ادامه این متن را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی