ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Mario Kart 8 Deluxe هم به نینتندو سوییچ راه پیدا کرد

Mario Kart 8 Deluxe که پیش تر برای Wii U عرضه شده بود، قرار است که برای کنسول جدید نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ هم عرضه شود. به لطف نوآوری های بسیار جالب نینتندو سوییچ، بازیکنان ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۹

Mario Kart 8 Deluxe که پیش تر برای Wii U عرضه شده بود، قرار است که برای کنسول جدید نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ هم عرضه شود.

به لطف نوآوری های بسیار جالب نینتندو سوییچ، بازیکنان حالا می توانند از آخرین نسخه از Mario Kart در هر مکان و موقعیتی لذت ببرند، چه در خانه و چه هنگامی که در حال سفر هستند! بازیکنان می توانند بخش رقابتی 8 نفره این بازی را، حتی در حالت لوکال هم تجربه کنند!

نه تنها تمامی محتویات نسخه Wii U این بازی به همراه محتویات قابل دانلودش، در نسخه نینتندو سوییچ هم حضور خواهند داشت، بلکه یک سری شخصیت و پیست مسابقه جدید هم منحصرا برای نسخه نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده. از جمله این شخصیت های جدید، می توان Inkling Girl و Inkling Boy عنوان Splatoon را نام برد.

گیم پلی این بازی هم دست خوش تغییراتی شده و بازیکنان می توانند در طول هر مسابقه، دو آیتم را با خود به همراه داشته باشند. برای ایجاد حس تازگی در گیم پلی، برخی از آیتم های نسخه های قبلی Mario Kart به این بازی اضافه شده اند.

برای راحتی بازیکنان تازه کار، ویژگی جدیدی به نام Smart Steering هم در این عنوان تعبیه شده که موجب می شود رانندگی، حتی در سرعت های بالا هم ساده شود.

در بعد فنی، تایید شده که در حالت خانگی کنسول نینتندو سوییچ، ماریو کارت 8 با رزولوشن 1080p اجرا می شود.

Super Mario Kart 8 Deluxe در آپریل همین سال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی