ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

میاموتو می گوید وظیفه ی توسعه ی نینتندو سوییچ به دست افراد جوان تر سپرده شده است

طراح و تولید کننده ی نینتندو، شیگرو میاموتو به دنبال مراسم معارفه ی کنسول جدید این کمپانی یعنی نینتندو سوییچ روز بزرگی را پیش رو دارد. در همین خصوص میاموتو فرصت را غنیمت شمرد و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۱

طراح و تولید کننده ی نینتندو، شیگرو میاموتو به دنبال مراسم معارفه ی کنسول جدید این کمپانی یعنی نینتندو سوییچ روز بزرگی را پیش رو دارد. در همین خصوص میاموتو فرصت را غنیمت شمرد و در مصاحبه با خبرگزاری ها ضمن تکذیب شایعه بازنشستگی اش گفته که توسعه دهندگان جوان تر نیز در ساخت سوییچ دخالت داشته اند.

اعلام این موضوع که این طراح بزرگ در ساخت نینتندو سوییچ نقشی ندارد سبب درز شایعات شد. در همین خصوص میاموتو اضهارت داشت که:

در آن زمان به این فکر می کردیم که فرصت های رهبری را به افراد جوان تر در شرکت محول کنیم. بنابراین به جای آن که من همه چیز را رهبری کنم، سعی داشتیم تا این وظیفه را گسترش دهیم و دیگران را نیز وارد بازی کنیم.

او در ادامه می افزاید:

ما این افراد جوان را در کمپانی نینتندو داریم که هدایت و رهبری توسعه ی کنسول سوییچ را بر عهده گرفته اند و با قدم های روبه جلوی خود این سیستم را طراحی کردند. آن ها کسانی هستند که واقعاً این فرآیند را رهبری می کنند.

باید منتظر ماند و دید که نینتندو سوییچ چه چیزی در چنته دارد. تا چند دقیقه ی دیگر مراسم معارفه ی نینتندو به صورت رسمی شروع خواهد شد و انتظارها به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی