ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح تفکیک ترافیک داده داخلی و بین المللی از دهه فجر اجرا می شود

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد با توجه به پایان یافتن مهلت تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی برای اپراتورها به منظور تفکیک ترافیک داده داخلی و بین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد با توجه به پایان یافتن مهلت تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی برای اپراتورها به منظور تفکیک ترافیک داده داخلی و بین المللی، اکنون برنامه فوق به مرحله مقررات گذاری رسیده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود در این رابطه، کمیته های فنی متعددی برای هماهنگی تشکیل شده و طی هفته های گذشته در جلسات مختلف و فشرده، بحث تفکیک ترافیک پیگیری شده است.

جهانگرد افزود اجرای این طرح نیازمند تمهیدات سخت افزاری و نرم افزاری بود، و سازمان تنظیم مقررات در مورد جزئیات، وظایف و زیرساخت های مورد نیاز به اپراتورها اطلاع داد.

معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت اکنون تمامی اپراتورها، تجهیزات مورد نیاز را تهیه، نصب و راه اندازی کرده اند و آمادگی فنی کامل برای اجرای طرح مذکور وجود دارد، بنابراین صرفاً موارد جزئی مربوط به مقررات گذاری باقی مانده و در این میان، تعرفه گذاری ترافیک داده داخلی و بین المللی تا حد زیادی روشن شده است.

جهانگرد وعده داد با اتمام کامل مراحل فنی و مقررات گذاری، این طرح با اعلام رسمی وزیر ارتباطات از دهه فجر آغاز به کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    هی یه ماه یه ماه میندازند عقب آخرشم میگند از سال دیگه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی