ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند اچ تی سی

بیش از یک سال است که از شایعات درز یافته پیرامون توسعه ساعت هوشمند اچ تی سی می گذرد اما تا به حال شاهد رونمایی از آن نبوده ایم که احتمالاً به مشکلات مالی شرکت مذکور بر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بیش از یک سال است که از شایعات درز یافته پیرامون توسعه ساعت هوشمند اچ تی سی می گذرد اما تا به حال شاهد رونمایی از آن نبوده ایم که احتمالاً به مشکلات مالی شرکت مذکور بر می گردد. هم اکنون عکس های جدیدی از ساعت اچ تی سی با اسم رمز Halfbeak منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به نسخه آزمایشی آن باشد.

پیش از این در مهر ماه سال جاری تصاویری از ساعت هوشمند Halfbeak در فضای وب منتشر شد که طراحی آن را به تصویر کشیده بود. عکس های جدید نخستین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشاهده شد و نشان دهنده ساعتی با صفحه نمایش دایره ای شکل با رزلوشن 360 در 360 پیکسل است.

در سمت راست محصول مورد اشاره دو دکمه به چشم می خورد که مکان آنها با دو فلش روی نمای جلویی ساعت مشخص شده اند. همچنین در قسمت پشت آن شاهد لوگوی برند «آندر آرمور» هستیم که حاکی از همکاری اچ تی سی با برند مذکور است. المان های دیگری که در طراحی قسمت پشت به چشم می خورند شامل پین های پوگو و سنسور اندازه گیری ضربان قلب هستند.

از دیگر نکات قابل توجه در تصاویر می توان به بهره گیری از نسخه قدیمی اندروید ویر اشاره کرد و این در حالی است که تا چند روز دیگر شاهد عرضه رسمی Android Wear 2.0 خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • masoud zahediAn
    masoud zahediAn | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    ساعت هوشمند کلا وسیله بی فایده ایه

مطالب پیشنهادی