ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والو تایید کرد؛ هدست های بیشتری به ردیاب SteamVR مجهز می شوند

پس از حضور گیب نویل رئیس و موسس والو در ردیت AMA (جلسه پرسش و پاسخ میان یک شخص با کاربران)، جو لودوینگ برنامه نویس این شرکت نیز با انتشار پستی از وضعیت سیستم ردیاب SteamVR ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

پس از حضور گیب نویل رئیس و موسس والو در ردیت AMA (جلسه پرسش و پاسخ میان یک شخص با کاربران)، جو لودوینگ برنامه نویس این شرکت نیز با انتشار پستی از وضعیت سیستم ردیاب SteamVR سخن گفت.

سیستم مورد بحث می تواند یکی از مهمترین اتفاقات مهم صنعت واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۷ باشد. بر اساس گفته های لودوینگ، طراحی هدست های سازگار با تکنولوژی «Lighthouse» بیشتری در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ شرکت مختلف برای استفاده رایگان از این سیستم ردیاب ثبت نام کرده اند.

ردیاب SteamVR، تکنولوژی مبتکرانه ای است که به واسطه آن محیط مملو از لیزرهایی می شود که کاربر با چشم غیر مسلح قادر به دیدنشان نیست. اما این ویژگی امکان آن را ایجاد می کند تا سنسورها اشیا موجود در محیط را به دقت شناسایی کنند.

سیستم هایی مانند Lighthouse که با محصولات بسیاری سازگار هستند، می توانند هزینه ارتقا هدست ها را تا اندازه بسیار زیادی کاهش دهند و کیفیت بصری دنیای مجازی را ارتقا بخشند.

نتیجه نهایی می تواند تجربه واقعیت مجازی را به صورت کامل دگرگون کند تا در کنار بهبود کیفیت صدا تجربه ای واقعی تر برای کاربر در دنیای مجازی به وجود آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی