ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از امکانات به روز رسانی Creators Update برای توسعه دهندگان می گوید

چندی قبل مایکروسافت ویدیویی چهار ساعته را منتشر کرد تا در آن به تبیین امکانات بیلد Creators Update برای توسعه دهندگان و همچنین معرفی هرچه بهتر قابلیت های پلتفرم های مختلف خود از جمله کورتانا و Bot ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

چندی قبل مایکروسافت ویدیویی چهار ساعته را منتشر کرد تا در آن به تبیین امکانات بیلد Creators Update برای توسعه دهندگان و همچنین معرفی هرچه بهتر قابلیت های پلتفرم های مختلف خود از جمله کورتانا و Bot Framework بپردازد.

در حال حاضر ساده ترین راه برای دسترسی توسعه دهندگان به چهارصد میلیون کاربری که هم اکنون از ویندوز 10 استفاده می کنند، استفاده از پلتفرم فراگیر ویندوز (به اختصار UWP) است (البته در اینجا لازم است اضافه نماییم که رقم چهارصد میلیون را مایکروسافت در ماه سپتامبر اعلام کرد و از آن زمان تاکنون آن را به روز رسانی نکرده است).

Kevin Gallo معاون پلتفرم توسعه دهندگان مایکروسافت در این باره گفت:

پلتفرم فراگیر ویندوز بهترین پلتفرم برای پی سی است. اپلیکیشن های UWP نیز از طریق استور ویندوز 10 قابل دسترس بوده و از امنیت و اطمینان پذیری لازم برخوردارند. نصب و حذف این اپلیکیشن ها نیز فرایند ساده ایست و آپدیت های مربوط به آنها نیز از در قالب پکیج های مختلف ارائه می گردد.

اما برای آنکه فرایند دنبال کردن امکانات پشتیبانی شونده یا در دست توسعه ویندوز و همچنین امکاناتی که از سوی مهندسان مایکروسافت در دست بررسی قرار دارند برای توسعه دهندگان ساده تر شود و ساده تر بتوانند پروسه اعلام باگ و دنبال نمودن آنها را انجام دهند، مایکروسافت چندی قبل نقشه راه پلتفرم ویندوز را روی وبسایت ویژه توسعه دهندگان خود منتشر کرد.

کمپانی ردموندی همچنین در وبکستی که به مناسبت روز توسعه دهندگان پخش گردید، به توسعه دهندگان اعلام کرد به کلیه اسناد موجود در رابطه با محصولاتش که روی آدرس Docs.microsoft.com قرار دارد رسیدگی می کند. این شرکت همچنین امکانی را برای توسعه دهندگان و کاربران فراهم می کند تا فرایند ویرایش و یا مشارکت در آن اسناد نیز برایشان ساده تر گردد.

اضافه نماییم که طبق اعلام مقامات رسمی این شرکت کیت توسعه نرم افزاری برای به روز رسانی Creators Update که هم اکنون در مرحله پیش نمایش قرار دارد از نظر قابلیت ها تکمیل شده و کیت توسعه مهارت های کورتانا هم که این شرکت در ماه دسامبر خبر عرضه اش را اعلام نمود در قالب نسخه پیش نمایش عمومی از 27 فوریه یعنی 15 روز دیگر قابل دسترس است.

مقامات مایکروسافت همچنین در صحبت های خود به Desktop Bridge اشاره کردند کهامکان انتقال ساده تر اپلیکیشن های ویندوز 7 به پلتفرم فراگیر ویندوز را فراهم می نماید.

همچنین آن دسته از توسعه دهندگانی که برای پلتفرم هولوگرافیک ویندوز اپلیکیشن تهیه می کنند، قادر خواهند بود که اپ ها و بازی های خود را روی هولولنز و نسل های آتی هدست های واقعیت تلفیقی این شرکت اجرا نمایند.

مایکروسافت همچنین یک کیت توسعه نرم افزاری اندروید را برای پروژه رُم عرضه کرد که می توان آن را به لحاظ امکانات با تکنولوژی Handoff اپل مقایسه کرد.

علاوه بر این، این شرکت از دسترسی آنی توسعه دهندگان به کیت توسعه نرم افزاری ویندوز برای گوگل انالتیکز خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی