ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL در سال 2017 احتمالاً سه موبایل دیگر از بلک بری را معرفی می کند

کمپانی چینی TCL پس از معرفی KeyOne در بارسلون، وقت را تلف نکرده و می خواهد تعداد اعضای خانواده موبایل هایش با برند BlackBerry را افزایش دهد. «نیکولاس زیبل» از مدیران این شرکت به تازگی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

کمپانی چینی TCL پس از معرفی KeyOne در بارسلون، وقت را تلف نکرده و می خواهد تعداد اعضای خانواده موبایل هایش با برند BlackBerry را افزایش دهد. «نیکولاس زیبل» از مدیران این شرکت به تازگی اعلام کرده که در سال جاری سه تلفن همراه دیگر را از این خانواده معرفی خواهند کرد

یکی از منابع مطلع در این زمینه می گوید TCL نسخه ای تمام لمسی و فاقد کیبورد فیزیکی از KeyOne را در دست تولید دارد که برتر از DTEK 50 و DTEK 60 خواهد بود، و مستقیماً برای خود بلک بری ساخته خواهد شد. پس از آن، TCL برند DTEK را به طور کامل کنار می گذارد و فقط روی BlackBerry تمرکز می کند.

این موضوع نشان می دهد TCL به تجدید حیات برند بلک بری متعهد است و اولین گام را با معرفی KeyOne در بارسلون برداشت. این کمپانی که بیشتر به خاطر تلویزیون های ارزان قیمتش معروف است، تصمیم دارد به شرکت مادر محصولات مختلف تبدیل شود.

آنها برنامه ویژه ای برای حوزه موبایل دارند و علاوه بر بلک بری، اسمارت فون هایی با برند آلکاتل را نیز معرفی می کنند. همچنین احتمالاً در آینده تلفن های هوشمندی با برند TCL را نیز شاهد خواهیم بود. چینی ها در ابتدای سال 2015 برند قدیمی Palm را هم خریداری کردند، و پیش بینی می شود این برند را نیز در بازار مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farcry
    farcry | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    وای این بلک بری چقدر خوشگل خاصه

مطالب پیشنهادی