ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده با موبایل نوکیا 3 را تماشا کنید

موبایل میان رده نوکیا 3 از زمان معرفی رسمی در کنار موبایل های نوکیا 5 و نوکیا 6، توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ چرا که این دستگاه هوشمند با توجه به قیمت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موبایل میان رده نوکیا 3 از زمان معرفی رسمی در کنار موبایل های نوکیا 5 و نوکیا 6، توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ چرا که این دستگاه هوشمند با توجه به قیمت نسبتاً ارزان و 146 دلاری خود، قابلیت های چشمگیری را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

با خرید این دستگاه، کاربران می توانند منتظر دریافت موبایلی 5 اینچی با رزولوشن 720p HD، به همراه چیپست مدیاتک، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2650 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی و جلوی 8 مگاپیکسلی باشند.

هر دو دوربین، از قابلیت فوکوس خودکار بهره مند بوده و از گشودگی دهانه لنز f/2 بهره می برند؛ ضمناً دوربین جلو، میدان دیدی 84 درجه ای در اختیار عکاس قرار می دهد که برای ثبت سلفی های گروهی بسیار مناسب تلقی می شود.

پر واضح است که دوربین های نوکیا 3 برای موبایلی با این قیمت و مشخصات، بسیار عالی به شمار می رود و می توانند در شرایط نوری مناسب، تصاویری با کیفیت به ثبت برسانند. در ادامه می توانید نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین نوکیا 3 را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • jebi
    jebi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    دقت كردين تو گوشياي نوكياس كه هيچ حاشيه نميره و تخريب نميكنه؟شايد واقعا اين برند نامدار جا خوش كرده و خواهد كرد تو دل تكنولوژي

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    ????

  • ناصر
    ناصر | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    عالیه

  • h s
    h s | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    اینا که سلفی گرفتن از طرف هواوی رفتن
    مارک هواوی رو گردنی هاشونه

    • MojtabaHere
      MojtabaHere | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

      فک نکنم اینطوری باشه ?
      اینا فقط بند کارت هایی هست که تو نمایشگاه باید گردنشون بندازند!
      و فقط هوآوی اسپانسر امسال شده.
      احتمالا ماله همه اینطوری هست.
      من یادمه 2 سال پیش هم همینطوری بود

  • محمد
    محمد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    دقت کنید داشت تبلیغ هوایی را میکرد به تصاویر خوب دقت کنید ????????????

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    با این قیمت و مشخصات کیفیت دوربینش عالیه
    مخصوصا سلفیش درود بر نوکیا

  • Nima
    Nima | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    عالی

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    نوکیا 3!!!!!!
    خیلی خوبه

  • alig
    alig | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    سلفیش عالیه?

  • amir 45
    amir 45 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی