ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید از سری Quake به صورت رایگان برای پی سی منتشر می شود

بر اساس اخبار منتشر شده، گویا قرار است عنوان Quake Champions به صورت رایگان عرضه شود. البته بتسدا اعلام کرده که تمامی بخش های بازی رایگان نیستند و کاربران برای بازی کردن با قهرمانان بیشتر، می بایست ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

بر اساس اخبار منتشر شده، گویا قرار است عنوان Quake Champions به صورت رایگان عرضه شود. البته بتسدا اعلام کرده که تمامی بخش های بازی رایگان نیستند و کاربران برای بازی کردن با قهرمانان بیشتر، می بایست کمی هم از پول جیب شان مایه بگذارند.

به گفته تیم ویلیتز، کاگردان Quake Champions، هسته اصلی بازی کاملا رایگان است و کاربران می توانند به راحتی به تمامی نقشه ها و امکانات موجود در بازی دسترسی داشته باشند. اما بتسدا برای بازی یک Champion Pack نیز در نظر گرفته که کاربران می توانند از طریق آن به قهرمان های بیشتری دست پیدا کنند.

تیم ویلیتز به این موضوع هم اشاره کرد که هیچ تفاوتی میان این دو دسته از بازیکنان وجود ندارد و آن ها می توانند در تمامی نقشه های موجود در بازی، با هم به رقابت بپردازند. علاوه بر این، تمامی کاربران رایگان Quake Champions می توانند در هر زمانی، پک تکمیل کننده بازی را خریداری کنند و به دیگر قهرمان های موجود در Quake جدید دست پیدا کنند.

در کنار این موضوع، بتسدا از قابلیت Favor نیز سخن به میان آورده است. Favor در واقع پول رایج موجود در بازی است که به قول بتسدا به دست آوردن آن، بسیار ساده و آسان خواهد بود. کاربران می توانند با استفاده از Favor های به دست آمده، برای مدت زمان محدودی با یک یا چند قهرمان غیر رایگان، بازی کنند.

با این حال، هنوز هیچ خبری از قیمت Champion Pack و تاریخ عرضه نهایی بازی در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بعدی از سوی بتسدا بود. اما اگر می خواهید زودتر از موعد مقرر به تجربه Quake Champions بپردازید، می توانید از طریق این لینک، برای دسترسی به نسخه بتا بازی ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    چه خاطراتي دارم مخصوصا با اون موزيكهاي متن دلهره آور و ترسناكش

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    اين بازي عالي بود. حتي پر استرس تر و هيجانتر از دووم.

مطالب پیشنهادی