ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند ماژولار و جدید TAG Heuer رسماً معرفی شد؛ مبتنی بر تکنولوژی اینتل [به روز رسانی]

ساعاتی پیش خبر دادیم که برخی از جزئیات ساعت هوشمند جدید TAG Heuer به لطف کنجکاوی رسانه ها و اشتباه سهوی وب سایت رسمی توسعه دهنده سوئیسی فاش شده است؛ حالا موعد مقرر فرا رسیده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

ساعاتی پیش خبر دادیم که برخی از جزئیات ساعت هوشمند جدید TAG Heuer به لطف کنجکاوی رسانه ها و اشتباه سهوی وب سایت رسمی توسعه دهنده سوئیسی فاش شده است؛ حالا موعد مقرر فرا رسیده و شاهد معرفی رسمی Connected Modular 45 هستیم.

این ساعت هوشمند که مبتنی بر تکنولوژی های سخت افزاری کمپانی اینتل طراحی گردیده، از سیستم عامل Android Wear 2.0 شخصی سازی شده برخوردار بوده و علاوه بر امکان تغییر ظاهر صفحه ی ساعت، (همانطور که از نامش بر می آید) کاملاً ماژولار است.

به نحوی که حتی قسمت اصلی خود ساعت را می توان با نمونه مکانیکی آن تعویض نمود تا یک ساعت مچی معمولی را نیز در اختیار داشت. به علاوه تمام قطعات بند، سگک، فریم ساعت و سایر بخش ها نیز ماژولار هستند که بنا بر ادعای سازنده 500 ظاهر مختلف را فراهم خواهند کرد.

از جهت مشخصه های سخت افزاری، محصول جدید کمپانی سوئیسی TAG Heuer از نمایشگری AMOLED با ابعاد 1.39 اینچ و پوشیده با نسل پنجم شیشه یاقوت کبود برخوردار بوده و فریم نیز از جنس تیتانیم ضدخش است.

ظرفیت باتری رسماً عنوان نشده اما بر اساس اطلاعات مندرج عمری بیشتر از یک روز خواهد داشت. ضمن اینکه Connected Modular 45 دارای چهار گیگابایت حافظه داخلی بوده و از قابلیت هایی مانند مسیریاب، بلوتوث، وای-فای، و NFC بهره مند است.

ناگفته نماند که ساعت هوشمند جدید و لوکس TAG Heuer هم اکنون با قیمت 1600 دلار از طریق وب سایت رسمی شرکت سوئیسی و مدتی بعد در بازارهای بین المللی قابل خریداری است.

به روز رسانی

عدد 45 در انتهای نام این ساعت هوشمند و ماژولار بازگو کننده قطر 45 میلی متری آن است که نسبتاً برای بانوان و افرادی که مُچ کوچکی دارند بزرگ به نظر می رسد. به همین سبب TAG Heuer اعلام کرده که نسخه کوچکتر این گجت پوشیدنی با قطر 39.45 میلی متر، «آبان ماه سال آینده» روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی