ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال توسعه قسمت چهارم از سری بازی های The Witcher وجود دارد

سی دی پراجکت در گذشته از Wild Hunt به عنوان آخرین ماجراجویی گرالت یاد کرده بود و بر این اساس اعلام کرد که داستان های برگرفته شده از رمان های Andrzej Sapkowsk در قسمت سوم ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

سی دی پراجکت در گذشته از Wild Hunt به عنوان آخرین ماجراجویی گرالت یاد کرده بود و بر این اساس اعلام کرد که داستان های برگرفته شده از رمان های Andrzej Sapkowsk در قسمت سوم به پایان می رسند.

چندی پیش نیز سی دی پراجکت از فروش فوق العاده مجوعه خبر داد و اذعان داشت که فروش کلی سری بازی های ویچر، از مرز ۲۵ میلیون نسخه عبور کرده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که آخرین قسمت فرانچایز، تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون پوند فروش داشته است.

با این حال ممکن است که موفقیت های چشمگیر سری، توسعه دهندگان بازی را کمی وسوسه کند و در آینده شاهد قسمت چهارم ویچر باشیم. اما اخیرا سی دی پراجکت به این موضوع اشاره کرده که سری ویچر در قالب یک مجموعه سه گانه توسعه یافته است و نمی توان قسمت چهارمی را برای ادامه آن در نظر گرفت.

سی دی پراجکت در ارتباط با این موضوع چنین گفته است:

ما جهان ویچر را بسیار دوست داریم. ۱۵ سال از عمر و سرمایه مان را برایش خرج کرده ایم. به همین منظور ممکن است در آینده به توسعه قسمت بعدی ویچر نیز فکر کنیم.

فرانچایز Witcher با قسمت دوم به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد. انتشار Wild Hunt نیز مجموعه را به اوج موفقیت رساند و هنوز هم از نظر بسیار از گیمرها و منتقدین، قسمت سوم یکی از بهترین های تاریخ بازی سازی است. با این حال باید دید که در آینده چه اتفاقی برای این سری محبوب خواهد افتاد و آیا قسمت چهارمی توسعه داده خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    ایرانیا عرضه ندارن یه همچین بازی از رستم و شاهنامه بسازن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی