ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرد آهنی در دنیای واقعی؛ پرواز کارآفرین انگلیسی با موتورهای جت کوچک [تماشا کنید]

«ریچارد براونینگ» کارآفرین انگلیسی و مؤسس کمپانی Gravity به تازگی ویدیوهایی از میزان پیشرفت پروژه هیجان انگیزش را به اشتراک گذاشته و می بینیم که با اتصال چند موتور جت مینیاتوری به دست و پاهایش، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

«ریچارد براونینگ» کارآفرین انگلیسی و مؤسس کمپانی Gravity به تازگی ویدیوهایی از میزان پیشرفت پروژه هیجان انگیزش را به اشتراک گذاشته و می بینیم که با اتصال چند موتور جت مینیاتوری به دست و پاهایش، مسافتی کوتاه را بالاتر از سطح زمین پرواز می کند:

البته در حال حاضر سرعت حرکت این «جت پَک» (JetPack) چندان زیاد نیست و ارتفاع آن نیز در بیشترین حالت به چند متر از سطح زمین می رسد، اما با توسعه و بهینه سازی موتورهای جت می توان عملکرد آن را تا حد زیادی ارتقاء بخشید. با این حال نگرانی های امنیتی ناشی از سقوط، برخورد با موانع و نشت سوخت مایع، از موانع اصلی سر راه استفاده تجاری از این گجت به شمار می روند.

گفتنیست با وجود همه این مشکلات، کمپانی مورد بحث توانسته نظر سرمایه گذاران و شرکایی همچون «رد بول» را به خود جلب نماید، اما همه آنها معتقدند این وسیله هیچگاه به محصولی نهایی و عمومی بدل نخواهد شد و صرفاً عاملی برای رفع کنجکاوی و فرونشاندن عطش علاقه مندان به شمار می رود.

در ویدیوی زیر می توانید داستان تلاش چند ماهه براونینگ برای کسب آمادگی جسمی و ذهنی به منظور استفاده از جت پَک را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    خیلی جالب و جذابه ، یاده جت پک های جی تی آی افتادم

مطالب پیشنهادی