ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل مستحکم گلکسی Xcover 4 سامسونگ با قیمت حدودی 300 دلار عرضه می شود

بنابر گزارش های تازه، موبایل میان رده و مقاوم سامسونگ، یعنی Xcover 4 ممکن است به صورت همزمان در ایالات متحده و اروپا عرضه گردد. اخیراً یکی از خرده فروشی های بریتانیا، آغاز فروش این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

بنابر گزارش های تازه، موبایل میان رده و مقاوم سامسونگ، یعنی Xcover 4 ممکن است به صورت همزمان در ایالات متحده و اروپا عرضه گردد. اخیراً یکی از خرده فروشی های بریتانیا، آغاز فروش این دستگاه را از اواخر ماه جاری میلادی را تایید کرده که با گزارش پیشین مبنی بر عرضه Xcover 4 طی تاریخی مشابه در آمریکا مطابقت دارد.

خرده فروشی Clove Uk می گوید که موبایل گلکسی Xcover 4، از روز 24 آوریل (4 اردیبهشت ماه) با قیمت 249 پوند (معادل 309 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، ظاهراً Xcover 4 تفاوت چندان فاحشی با مدل پیشین خود ندارد و مهم ترین تغییرات، به نرم افزار و میزان رم دستگاه باز می گردند. برخلاف مدل قبلی که دو سال پیش به بازار عرضه شد، مدل جدید به همراه اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که گلکسی Xcover 4 را از سایر رقبای هم قیمت خود متمایز می سازد، استاندارد MIL-STD 810G است که در واقع به مقاومت دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع زیاد اشاره دارد. از سوی دیگر، جوایز P68 دستگاه نیز مقاومت آن به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب را تضمین می کند.

گذشته از این ها، مشخصات سخت افزاری میان رده تازه سامسونگ بنابر استانداردهای فعلی چندان تحسین برانگیز نیست. Xcover 4 به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده و دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت آن به چشم می خورد. از دیگر مشخصات دستگاه نیز می توان پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    300 دلار توقع سخت افزار قویتر نداشتم
    این گوشی برای مشاغل سخت هست مثل کار توی معدن و اینجور چیزا که گوشی زیاد داغون میشه
    سخت افزار میخواد چیکار

  • siavash moradi
    siavash moradi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

    این گوشی قیمت تقریبیش چقدر میشه؟ آیا تو بازار ایران هم میاد؟

مطالب پیشنهادی