ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل تأمین تقاضا در راستای استقبال گسترده از خانواده گلکسی اس 8

همانطور که احتمالاً می دانید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از تاریخ یکم اردیبهشت ماه در برخی کشورها عرضه شد و از چند روز پیش از آن هم پیش فروش های آن آغاز ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همانطور که احتمالاً می دانید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از تاریخ یکم اردیبهشت ماه در برخی کشورها عرضه شد و از چند روز پیش از آن هم پیش فروش های آن آغاز شده بود که رکوردهای تازه ای را برای کمپانی کره ای در پی داشت. حال خبرها حاکی از آن هستند که به دلیل کمبود تولید و عرضه این موبایل ها، برخی خریداران هنوز موفق نشده اند دستگاه های خود را دریافت کنند.

سامسونگ: عدم توازن رنگ ها و مدل های عرضه شده در خرده فروشی ها عامل اصلی تأخیر در دریافت گلکسی اس 8 است

اینگونه که به نظر می رسد تحلیلگران سامسونگ انتظار این استقبال گسترده از پرچمداران شرکت را نداشته اند و همین عامل سبب شده است که تقاضای کاربران از عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پیشی بگیرد. از همین رو سامسونگ طول دوره ثبت نام برای خرید پرچمداران خود را از تاریخ اولیه که چهارم اردیبهشت بود افزایش داد و آن را تا دهم اردیبهشت ماه تمدید کرد.

گفتنی است بر اساس بیانیه ای که کمپانی کره ای منتشر کرده «عدم توازن میان رنگ ها یا مدل های موجود در خرده فروشی ها» سبب به وجود آمدن تأخیر عنوان شده است اما از طرف دیگر فروشندگان نیز اذعان داشته اند که با کسری موجودی مدل های مشکی و خاکستری رو به رو شده اند.

ناگفته نماند هنوز مشخص نیست که کمبود عرضه فقط مختص به کشور کره جنوبی بوده و یا در دیگر نقاط دنیا از جمله ایران هم مشکل مورد اشاره رخ خواهد داد و خریداران را تحت تأثیر قرار می دهد. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه تدبیری را برای حل آن خواهد اندیشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • peshawa89
    peshawa89 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جزء فنهای سامسونگم و تا الا چهرتا پرچمدار عوض کردم.منتظر نوت هستم.اس پن نوت رو اسمشو گذاشتم عصای موسی و عالیه.واقعا اگه کاربرها به طور کامل بتونن از استفاده از اس پن رو یاد بگیرن تحت هیچ شرایطی غیر از سری نوت گوشی دیگه ایی رو قبول نمی کنن

  • | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مال من امروز اومد. عالیه?

  • Arman1377
    Arman1377 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوبه یه عده این خبرها رو بخونن بفهمن کمپانی مورد علاقشون کجای کار هست که اینطور ترول شدن !!! ??
    #با_سامسونگ_تا_ابد

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ما که صبر میکنیم تا نوت 8 اما واقعا گوشی شایسته احترامی هست... طراحیش به تنهایی به بقیه گوشی های بازار میارزه

مطالب پیشنهادی