ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: ورژن آموزشی بازی ماینکرفت بسیار محبوب است

مایکروسافت سال گذشته از یک ورژن جدید بازی ماینکرفت تحت عنوان Minecraft: Education Edition رونمایی کرد و آن را در اختیار مدارس و مراکز آموزشی قرار داد. حالا اما بیش از 75 هزار دانش آموز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۴

مایکروسافت سال گذشته از یک ورژن جدید بازی ماینکرفت تحت عنوان Minecraft: Education Edition رونمایی کرد و آن را در اختیار مدارس و مراکز آموزشی قرار داد.

حالا اما بیش از 75 هزار دانش آموز و مدرس از 100 کشور مختلف دنیا از Minecraft: Education Edition برای خلق، گشت و گذار و آموزش استفاده کرده اند.

بازی ماینکرفت با فروشی فوق العاده بالا روی تمامی پلتفرم های موجود در بازار موفق شده تا اثری ماندگار از خود به جای بگذارد و روزانه میلیون ها نفر از این بازی برای سرگرم کردن خود استفاده کنند.

ورژن آموزشی این بازی نیز که به طور خاص برای دانش آموزان کم سن و سال طراحی شده، به آن ها و همچنین آموزگارانشان این اجازه را می دهد تا از طریق یک دنیای وسیع و باز، امر آموزش را بهتر به پیش ببرند و از آن در کلاس های درس استفاده کنند.

مایکروسافت هم برای محبوب ساختن هر چه بیشتر بازی قصد دارد که اشتراک رایگان Minecraft: Education Edition را روی کامپیوترهایی ویندوز 10 ورژن Education را دارند ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی