ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش تویوتا پریوس 2017، لکسوس NX و تویوتا RAV4 جدید

ایرتویا به عنوان نماینده تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوعى برای محصولات لکسوس اعلام کرده است. در این بخشنامه جدید شاهد کاهش قیمت برخی از تیپ های لکسوس NX مدل ۲۰۱۷ ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

ایرتویا به عنوان نماینده تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوعى برای محصولات لکسوس اعلام کرده است.

در این بخشنامه جدید شاهد کاهش قیمت برخی از تیپ های لکسوس NX مدل ۲۰۱۷ هستیم. البته در این بخشنامه ۳ تیپ جدید نیز اضافه شده است.

لکسوس  NX200t  در سه تیپ بفروش می رسد. رنج قیمت این خودرو از ۳۱۵ میلیون تومان تا ۳۹۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین تیپ  F-Sport SPT2  با ۸ میلیون تومان تخفیف بفروش می رسد.

دومین محصول لکسوس NX300h است. در بخشنامه جدید فروش مدل ۲۰۱۷ این خودرو در ۶ تیپ مختلف بفروش خواهد رسید.

شرایط فروش لکسوس NX 2017

قیمت این خودرو بین 335 تا 359 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. همچنین در صورت انتخاب شرایط خرید اقساطی تنها به صورت ۱۲ ماهه در ۶ قسط می توانند خودروی مورد نظرشان را خریداری کنند.

ازجمله امکانات مشترک برای دو مدل هیبرید و بنزینی NX می توان به کروز کنترل هوشمند، سیستم هوشمند ورود به کابین بدون کلید+ استارت دکمه ای، دوربین عقب، سقف پانوراما، سیستم ترمز پایداری TRC ،VSC ،BAS ، EBD و ABS، ۱۰ ایربگ (راننده، سرنشین، زانویی، پرده ای، سرنشینان عقب) گرمکن صندلی جلو سیستم هشدار موانع در نقاط کور آینه جانبی (BSM)، سیستم هشدار نقطه کور آینه جانبی در حین حرکت به عقب (RCTA)، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار موج کوتاه (PCS)، قابلیت دید پانورامیک به همراه ۴ دوربین (Panoramic View)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC) و نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) اشاره کرد.

لکسوس NX در ایران با دو پیشرانه 2 لیتری توربو 240 اسب بخاری در مدل 200T و هیبریدی 200 اسب بخاری در مدل 300H ارائه می شود و با توجه به قیمت از جمل رقبای مستقیم آن می توان به نسل جدید ب ام و X1 اشاره کرد که از موتور توربو 2 لیتری با قدرت 225 اسب بخار نیرو می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با لکسوس NX می توانید مقاله مقایسه این خودرو با ب ام و X4 را مطالعه فرمایید.

شرایط فروش تویوتا پریوس 2017 - اردیبهشت 96

این بخشنامه شامل 4 تیپ (مدل ۲۰۱۷) مختلف از خودرو پریوس بوده و مشتریان محترم امکان انتخاب تیپ مورد نظر خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به صورت  تحویل فوری دارا می باشند و در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۲ روش پرداخت به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه استفاده کنند.

همچنین وام خرید تا سقف ۸۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۵ درصد برای خودروی پریوس درنظر گرفته شده که خریداران محترم می توانند خودروی مورد نظر خود را به صورت فوری با بازپرداخت ۲۴ ماهه تهیه کنند.

ایرتویا وام تا سقف ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه و بدون کارمزد را نیز برای خودروی پریوس درنظر گرفته تا خریداران محترم از روش های پرداختی متنوع تری بهرمند شوند. ضمن آنکه خریداران از تخفیف ویژه حین خرید نقدی تا سقف مبلغ ۵ میلیون تومان نیز بهرمند خواهند شد.

شرایط فروش تویوتا پریوس 2017

با توجه به قیمت 145 تا 178 میلیون تومانی تویوتا پریوس می توان گفت که این خودرو از نظر شکل بدنه و کلاس رقیب مستقیمی در بازار ایران ندارد اما از نظر قیمتی خرید برخی خودروهای کراس اوور یا سدان های هیبریدی نظیر سوناتا هایبرید با چنین ارقامی امکان پذیر است.

علاقه مندان می توانند در صورت تمایل جهت خریداری تیپ T3-E راوفور با شرایط خرید استثنایی به صورت دو مرحله "پرداخت اولیه" به شکل پرداخت اول در زمان ثبت نام و پرداخت دوم ۶۰ روز بعد (دریافت چک در زمان ثبت نام) به همراه ۱۸% سود مشارکت و در زمان تسویه با انتخاب دو روش نقدی و یا اقساطی (برای مبلغ تکمیل وجه) اقدام نموده که در صورت انتخاب تسویه نقدی امکان بهره مندی از هدیه ویژه ایرتویا و در صورت انتخاب تسویه اقساطی از دو روش ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۶% بهره مند می شوند.

شرایط فروش تویوتا RAV4 2017

تویوتا RAV4 رقابت در یکی از شلوغ ترین بازه های قیمتی را تجربه می کند و با خودروهای بسیاری نظیر رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، نیسان ایکس تریل و حتی هوندا CR-V از نظر قیمتی یا ابعاد بدنه هم کلاس است، اما با توجه به قیمت 258 میلیون تومانی نسخه فول آپشن تویوتا راو 4 می توان این مدل را در زمره گران قیمت ترین خودروهای حاضر در این سگمنت توصیف کرد و همین نکته هم بسیاری از خریداران را به سمت انتخاب مدل های خوش قیمت تری نظیر کولئوس سوق داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راو4 و مقایسه آن با نیسان ایکس تریل می توانید تست مقایسه ای این دو خودرو را از اینجا مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دیجی کالا داره میده ۳۶۰ لکسوس هیبریدیو
    نمایندگی ۳۵۳
    فقط محض اطلاع!

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به نظرم قدرت لکسوس ان ایکس هیبریدی از معمولی بیشتر بود ها....
    ای کاش یه شاسی بلند تویین توربو 2.5 لیتری بیاد ایران با بالای 300 اسب قدرت... واقعا اونجوری میشه قدرت یه شاسی بلند رو حس کرد

    • Constantine
      Constantine | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      اینا هیچکدوم به معنای واقعی شاسی بلند نیستن. کراس اوور هستن. قدرت همین اندازه کافیشونه.

مطالب پیشنهادی