ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش های جدید بار دیگر به بهره مندی گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه اشاره دارند

شایعات پیرامون گلکسی نوت 8 مدتی است که در فضای مجازی منتشر می شود و هم اکنون هم آخرین گزارش ها از منبع کره ای MK News به گوش رسیده که طبق ادعای آنها پرچمدار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

شایعات پیرامون گلکسی نوت 8 مدتی است که در فضای مجازی منتشر می شود و هم اکنون هم آخرین گزارش ها از منبع کره ای MK News به گوش رسیده که طبق ادعای آنها پرچمدار مورد انتظار بعدی سامسونگ همراه با دوربین دوگانه در ماه اوت (مرداد یا شهریور) معرفی خواهد شد.

چنانچه خبر فوق موثق بوده و مورد تأیید باشد احتمالاً گلکسی نوت 8 نخستین تلفن همراه سامسونگ مجهز به ماژول دوربین دوگانه خواهد بود. البته این مسئله را هم در نظر بگیرید که شایعات منتشر شده در هفته های اخیر حاکی از آن هستند که موبایل گلکسی C10 اولین موبایل سامسونگی مجهز به قابلیت مذکور خواهد بود.

گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه در ماه اوت معرفی خواهد شد

گفتنی است انتظار می رود گلکسی نوت 8 همانند نسل گذشته خود در در ماه اوت (مرداد یا شهریور) و پیش از آغاز کفرانس IFA برلین رونمایی شود.

شاید لازم به اشاره نباشد اما همانطور که احتمالاً می دانید گلکسی نوت 7 در سال گذشته به یک شکست برای کمپانی کره ای بدل شد و پس از دو بار فراخوانی موبایل های عرضه شده، در نهایت سامسونگ تصمیم گرفت فروش آن را به کلی متوقف کند. البته گفتنی است که شرکت تولید کننده در نظر دارد در آینده ای نزدیک نسخه بازسازی شده آن را روانه بازار کند.

بد نیست اشاره شود تحلیلگر معتبر مؤسسه KGI Securities پیشتر اذعان داشته است که گلکسی نوت 8 از یک سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی، نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن +QHD و چیپست اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 835 بسته به منطقه برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا طراحی های دوربین دوگانه گوشی های :
    ال جی جی 6 ، هوآوی میت 9 ، سامسونگ نوت 8 ، و آیفون 8 ، شبیه عن میمونه .


    نسبتا میشه گفت تو طراحی دوربین دوگانه ، هوآوی پی 9 و 10 ، نسبت به گوشی های بالا خیلی قشنگ ترن .


    قبول کنید خداای ...

  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    درود ، من امیدوارم?? که سامسونگ گلکسی نوت 8 از قیمت پایین و کیفیت بالا و عملکرد سریع و بدنه مقاوم در برابر ضربه شکستگی و عمر باتری بسیار طولانی و استفاده از پردازنده های جدیدتر نسبت به exynos8895و snapdragon 835 و در بدبینانه ترین حالت نسخه بروزتر شده این دو پردازنده بهرمند بشه ، از نظر دوربین که فکر میکنم عالی بشه ، فبلت گلکسی نوت یک تلفن همراه واقعا کاربردی و پرامکانات بوده و هست ، امیدوارم در کنار دیگر تلفن همراه های شاهکار از دیگر شرکتها درخشش واقعی داشته باشه و موفق
    ???

    • Samuel_09339434229
      Samuel_09339434229 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

      به کار رفتن بهترین صفحه نمایش از لحاظ رنگ زنده و پررنگ که میشه به دلخواه در تنظیمات تغییراتی داد از لحاظ دست بردن در پررنگی و ماتی رنگ ... و بهینه گی در مصرف پایین باطری و بالاترین عمق رنگ و رنگ مشکی واقعی با پیکسل های خاموش در قسمتی که رنگ مشکی نشون میده و بالاترین زاویه دید با اختصاصی سامسونگ سوپر(AMOLED ) یکی از آشکار ترین امتیازات تلفن همراه های سامسونگ هست که در مورد گلکسی نوت8هم همینطور خواهد بود
      ???

      • Saeed Nouroozi
        Saeed Nouroozi | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

        از لحاظ پر رنگی و ماتی رنگ ?
        داداش یکم برو تحقیق کن لااقل چهارتا اصطلاح یاد بگیر

    • بابک
      بابک | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

      یعنی واقعا موندم فاز اونا که به این کامنت مثبت، مودبانه و بدور از تعصب منفی دادن چیه ???

  • milad sharifkia
    milad sharifkia | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سری نوت همیشه عالیه بوده

مطالب پیشنهادی