ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقصد بعدی بیکسبی، یخچال های هوشمند سامسونگ خواهد بود

سامسونگ با معرفی جدیدترین پرچمدارش یعنی گلکسی اس 8 پای دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی را نیز به دنیای دیجیتال باز کرد. این دستیار صوتی فعلاً فقط برای پلتفرم موبایل توسعه یافته و در همانجا هم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سامسونگ با معرفی جدیدترین پرچمدارش یعنی گلکسی اس 8 پای دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی را نیز به دنیای دیجیتال باز کرد. این دستیار صوتی فعلاً فقط برای پلتفرم موبایل توسعه یافته و در همانجا هم کارکردهای محدودی دارد، اما انتشار می رود در آینده ای نزدیک وارد محصولات و حوزه های دیگر نیز بشود.

غول تکنولوژی کره جنوبی به تازگی اعلام کرده بیکسبی به یخچال های سری Family Hub 2.0 اضافه خواهد شد. تمامی این مدل یخچال ها به صورت پیشفرض از این دستیار صوتی بهره می برند و محصولات قبلی هم از طریق بروزرسانی آن را دریافت می دارند.

بیکسبی به مرکز کنترل ابزارهای هوشمند خانگی در اکوسیستم سامسونگ تبدیل می شود

یخچال های Family Hub 2.0 که در ماه مارس معرفی شدند، با بهره گیری از بیکسبی می توانند دستور پخت غذاهای مختلف را جستجو کنند، یا وضعیت آب و هوا را نشان دهند. کنترل هوشمند دمای قسمت های مختلف یخچال و ارائه پیشنهادات غذایی بر اساس عادات تغذیه کاربر نیز از جمله قابلیت های بیکسبی در این حوزه خواهد بود. از سوی دیگر، هوش مصنوعی مذکور در یخچال به عنوان واسط ارتباطی با دیگر ابزارهای هوشمند خانگی عمل می کند و می تواند سیستم تهویه مطبوع، جاروبرقی و دیگر محصولات هوشمند اکوسیستم سامسونگ را تحت کنترل بگیرد.

گفتنیست سامسونگ در نهایت می خواهد دستیار دیجیتالی اش را در انواع و اقسام لوازم خانگی و محصولاتی الکترونیکی خود تعبیه کند. گلکسی نوت 8 دومین موبایلی خواهد بود که به این دستیار صوتی هوشمند مجهز می گردد. با این حال برنامه های جاه طلبانه کره ای ها برای بیکسبی با شروع طوفانی همراه نبود و همین امر می تواند رقابت با سامانه های پیشرفته ای همچون الکسای آمازون و دستیار گوگل را برای آنها دشوارتر سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    همین مونده این عادت هر نیم ساعت یه بار باز کردن در یخچال از بین بره?
    شما فک کن این کار رو بکنی،یهو عصبانی بشه فحشت بده...!

مطالب پیشنهادی