ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت های برودکام و KKR در صدر لیست خریداران احتمالی تجارت چیپ توشیبا

منابع آگاه عنوان کرده اند که کمپانی آمریکایی «برودکام»، شرکت خصوصی «KKR & Co LP» و «بِین کپیتال» هم در صدد هستند تا پیشنهادات خود برای خرید تجارت چیپ های توشیبا را به صورت رسمی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

منابع آگاه عنوان کرده اند که کمپانی آمریکایی «برودکام»، شرکت خصوصی «KKR & Co LP» و «بِین کپیتال» هم در صدد هستند تا پیشنهادات خود برای خرید تجارت چیپ های توشیبا را به صورت رسمی به اطلاع شرکت ژاپنی برسانند.

گفتنی است فردا مهلت ثبت پیشنهاد برای خرید بخشی از کسب و کار توشیبا که مربوط به حوزه چیپ هاست، به اتمام می رسد و از همین رو شرکت «برودکام» با کمپانی خصوصی «Silver Lake» تشکیل تیمی را داده تا بتوانند مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کنند و از طرف دیگر هم «بِین کپیتال» با شرکت چیپ سازی معتبر «SK Hynix» قصد همکاری دارد.

کمپانی KKR احتمالاً با پیشنهاد 1.62 میلیارد دلاری، بیشترین شانس را برای تصاحب تجارت چیپ توشیبا خواهد داشت

لازم به ذکر است توشیبا می خواهد بخش مذکور را برای جبران ضرر چند میلیارد دلاری در صنایع هسته ای به فروش برساند و مبلغ 18 میلیارد دلار را برای آن در نظر گرفته است اما در این مسیر مشکلاتی را هم با شریک تجاری خود یعنی وسترن دیجیتال دارد.

لازم است اشاره شود کمپانی «KKR» که شرکت ژاپنی «INCJ» را به عنوان حامی خود دارد، احتمالاً با ثبت پیشنهاد 16.2 میلیارد دلاری، احتمالاً بیشترین شانس را برای تصاحب بخش چیپ سازی توشیبا خواهد داشت. همچنین منابع خبری که نخواستند نامشان فاش شود، مدعی شده اند که «بِین کپیتال» با پیشنهاد 13.5 میلیارد دلاری خود قصد دارد تا سهم اکثریت بخش مذکور را در دست گیرد و از این رو توشیبا و مدیریت کنونی بخش چیپ سازی قادر خواهند بود کماکان بخش قابل توجهی از آن را در اختیار خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی