ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر تازه Red Dead Redemption 2 چه اطلاعاتی از بازی افشا می کنند؟

بازی Red Dead Redemption 2 که قرار بود پاییز امسال روانه بازار شود، متاسفانه بنابر اعلام رسمی کمپانی راک استار تا بهار 2018 به تعویق افتاده است و این یعنی که باید نزدیک به شش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

بازی Red Dead Redemption 2 که قرار بود پاییز امسال روانه بازار شود، متاسفانه بنابر اعلام رسمی کمپانی راک استار تا بهار 2018 به تعویق افتاده است و این یعنی که باید نزدیک به شش ماه بیشتر برای شاهکار بعدی این شرکت منتظر بمانیم. راک استار در بیانیه خود از گیمرهایی که مشتاقانه منتظر ماجراجویی بعدی خود در غرب وحشیِ وحشی بودند، عذرخواهی کرد و گفت که «ما تنها به عرضه یک بازی زمانی که آماده شده باشد، اعتقاد داریم.»

تعویق در عرضه یک بازی لزوماً خبر بدی نیست؛ بله، درست است که صبر کردن برای بازی های راک استار می تواند به نوبه خود بسیار دشوار باشد اما باید بپذیریم که این کمپانی همواره مهارت عجیبی در عرضه بازی های با کیفیت داشته و وقتی می گوید برای انتشار عنوانی با کیفیت به شش ماه زمان بیشتر نیاز دارد، ما باید این گفته را با جان و دل بپذیریم.

در هر صورت، راک استار برای دلجویی از مشتریانش هم که شده، در کنار خبر تعویق عرضه Red Dead Redemption 2، اسکرین شات هایی حیرت انگیز از محیط بازی منتشر کرد که با نگاهی عمیق به آنها، اطلاعات بسیار جالبی دریافت خواهید کرد. در ادامه به تحلیل اطلاعات موجود در این تصاویر می پردازیم؛ ضمناً برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ می توانید روی آنها کلیک کنید.

نام کامل شرکت سازنده کالسکه که روی بدنه آن درج شده، به درستی مشخص نیست اما حدس می زنیم که این عبارت، «Brown Overland Stagecoach Co.» باشد. نام حک شده هرچه که باشد، این واگن قطعاً در حال جا به جایی محموله ارزشمندی است، چون چهار سوار مسلح آن را در طول مسیر همراهی می کنند.
این تصویر بدون شک ما را به یاد منطقه «Tall Trees» در نخستین Red Dead Redemption می اندازد، هرچند که پوشش گیاهی سطح این جنگل به مراتب سرسبزتر و خرم تر است. ناگفته نماند که پیشتر گمانه زنی شده Red Dead Redemption 2 به عنوان پیش درآمدی برای نسخه قبلی ظاهر می شود و احتمال دارد برخی از مناطق نقشه آن، در این نسخه هم قرار گرفته باشند.
نخستین Red Dead Redemption در سال 1911 میلادی دنبال می شد؛ درست زمانی که مرزهای آمریکا به روی دیگر کشورها بسته شدند. طی آن بازه زمانی، خطوط راه آهن و لوکوموتیو های بخار همچنان اصلی ترین روش برای جا به جایی در غرب بودند و این قطارها، نقش مهمی در بازی هم ایفا می کردند. آیا بالاخره در Red Dead Redemption 2 می توانیم یکی از این لوکوموتیوها را برانیم؟
این اسکرین شات از یکی از شهرهای Red Dead Redemption 2 شاید در نگاه نخست چندان منحصر به فرد به نظر نرسد؛ اما نگاهی سرسرس به جزییاتش بیندازید تا حیرت زده شوید. گذشته از بافت بی نظیر لباس کاراکتر و طرح های زینتی ملیله دوزی شده روی بدنه سلاح او، به علائم به جا مانده روی زمین نگاه کنید؛ رد پای انسان ها، جای سُم اسب ها و خطوط چرخ کالسکه ها. ضمناً نور زرد رنگ چراغ های خیابانی و فانوس ها هم جلوه ای زیبا به تصویر بخشیده است.
صحبت از طرح های ملیله دوزی شد، فقط به طرح های این رولورها و حلقه ها نگاه کنید؛ این ها دقیقاً همان سلاح هایی هستند که امروزه تنها در قفسه شیشه ای موزه ها پیدا می شوند.
آیا یک سرقت بزرگ در جریان است؟ دقت کنید تفنگداری که صورت خود را با ماسک در این اسکرین شات پوشانده –و دستانش در تصویر قبلی هم دیده می شد- در حال حمل دو هفت تیر است. این موضوع نشان می دهد که احتمالاً در Red Dead Redemption 2 قادر به حمل دو سلاح به صورت همزمان خواهیم بود.
چهار سوار پشت به آسمانی که با نور ماه روشن شده، شکلی شبح وار به خود گرفته اند؛ شاید هر چهار نفر همان افرادی باشند که در تصویر نخست از واگن محافظت می کردند و شاید همگی شخصیت هایی قابل بازی باشند، درست مانند Grand Theft Auto V.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sd
    sd | ۴ مهر ۱۳۹۶

    بی صبرانه منتظرم بیاد

  • mehdy_b.d
    mehdy_b.d | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    کلا هیلی وقته که ازاین سبک بازی های وسترن ندیدم

  • 2000
    2000 | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم مورد نداشته باشه.ههه

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۳ خرداد ۱۳۹۶

      نسخه اولش که چیزی نداشت.
      ولی خب کلا راک استار اکثر بازیاش دارن.
      مشکلی نداره بابا مگه اینکه دیگه زیر ۱۶ سال باشی اونوقت دیگه شاید زیادی باشه!

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    رد دد اولی که بنظرم بهترین بازی سوم شخص قرن بود!!!!! اين یکی بهترم میشه... فضای وسترنی و شکار و اون سوت زدنای تو کویر عصن عالی بود ?

مطالب پیشنهادی