ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مدیر عامل کرمان موتور: کسب رضایت حداکثری هدف هیونداى در بازار ایران است

مدیر عامل کرمان موتوراعلام مرد:"اولويت اول براى مسئولان هيونداى موتورز كره جنوبى كسب حداكثر رضايت مشتريان ايرانى است و سپس به دنبال تحكيم نظم حضور محصولات (توليد و عرضه صحيح) در بازار ايران هستند." سامان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

مدیر عامل کرمان موتوراعلام مرد:"اولویت اول براى مسئولان هیونداى موتورز کره جنوبى کسب حداکثر رضایت مشتریان ایرانى است و سپس به دنبال تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) در بازار ایران هستند."

سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر گفت: "پس از موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه مدل هاى i10 و i20 در اواخر سال گذشته قرارداد تولید هیونداى اکسنت با مسئولان هوندا به امضا رسید. در نتیجه آنها به دنبال حضور تأثیرگذارترى در بازار ایران هستند."بر اساس سخنان وى، در گذشته نیز هیونداى موتورز از عرضه و خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار ایران رضایت کامل نداشته است و براى جذب رضایت مشتریان به دنبال یک رقیب بوده است.
فیروزی اعلام کرد: "پس از انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان موتور و تولید محصولات این خودروساز کره ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در بازار ایران خواهیم بود. "مدیرعامل کرمان موتور همچنین اشاره اى به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی کرد و افزود: "همکاری با شرکت های "لیفان" و "جی.ای.سی" نیز با قدرت ادامه خواهد یافت. چون این شرکت های چینی بودند که در زمان تحریم ها میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند."
وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان سراسر جهان گفت: "پس از ماه مبارک رمضان جک اس 3 از تولیدات مشترک کرمان موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد."
فیروزی ادامه داد: "نیمه اول امسال، خودرو جک S3 با حداقل 30 درصد داخلی سازی قطعات و مجموعه های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن در سال جاری، جک J4 که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد."
وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان موتور جهت کسب رضایت حداکثرى مشتریان خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس http://kermanmotorco.com موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای 2 برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد.

گفتنی است که جک S3 یک هاچ بک کراس در محدوده قیمتی 50 الی 60 میلیون تومان خواهد بود و جک J4 نیز یک سدان کوچک در محدوده قیمتی 45 الی 55 میلیون تومان به نظر می رسد. هر دو خودرو جک S3 و J4 به موتور های 1.5 لیتری 111 اسب بخاری و گیربکس های CVT در نسخه اتوماتیک مجهزند و به نظر می رسد که از نظر مشخصات فنی ساختاری نزدیک به یکدیگر دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    قیمت رو بیشتر کردید و آپشن ها رو حذف. شما اشتغال زایی نکنی خیلی بهتره ها. جندین میلیون نفر کالای گرونتر و بی کیفیت تر بخرن که نهایت 40 هزار نفر کار کنن

  • مجوری
    مجوری | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    با این قیمتا مگه میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی