ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Essential Phone سیستم ماژولاری شبیه موتو مادها دارد

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید حتماً می دانید که خالق اندروید یعنی اندی رابین مدت هاست قصد دارد تا با تلفن همراهی به نام «Essential Phone»، دوباره قدم به دنیای اسمارت فون ها ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید حتماً می دانید که خالق اندروید یعنی اندی رابین مدت هاست قصد دارد تا با تلفن همراهی به نام «Essential Phone»، دوباره قدم به دنیای اسمارت فون ها بگذارد.

گفتنی است علاوه بر طراحی و مشخصات سخت افزاری مطلوب تلفن همراه اندی رابین، برخورداری از سیستمی برای اتصال تجهیزات جانبی ماژولار می تواند قابلیت کلیدی و به نوعی برگ برنده آن باشد. بر اساس ادعای رابین و دیگر همکارانش قابلیت مذکور خواهد توانست «تلفن همراه شما را از ارتباطات سیمی بی نیاز کرده و همیشه آن را به روز نگه دارد.»

سیستم ماژولار و آهنربایی تلفن همراه اندی رابین، «Click» نام دارد

لازم به ذکر است سیستم ماژولار در موبایل «Essential Phone» از طریق اتصالات آهنبربایی عمل کرده که در روی پنل پشتی دستگاه تعبیه شده و به آن «Click» اطلاق می شود.

سیستم مورد اشاره می تواند دوربین 360 درجه ای را روی تلفن همراه توسعه یافته توسط اندی رابین» سوار کند و یا از آن برای اتصال بی سیم به داک «Essential Phone Dock» بهره گرفته شود.

باید گفت هم اکنون تنها حضور دو ماژول یاد شده به صورت رسمی اعلام گردیده و احتمال پشتیبانی از لوازم جانبی دیگر در «Essential Phone» هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. ولی مسلماً از آنجایی که تلفن همراه مورد بحث از جک ورودی هدفن 3.5 میلی متری بی بهره است، احتمال توسعه ماژولی در این زمینه دور از انتظار نخواهد بود..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سیدمحمد رضاتوفیقی
    سیدمحمد رضاتوفیقی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    سعی کرده که طراحی عالی و نازکی داشته باشه
    ولی باید امتیاز این گوشی رو تو تست های مختلف دید تا بتونیم بگیم گوشی خوبیه یا نه
    احساس من اینه که از اچ تی سی یو 11 بالاتر میشه

  • high end
    high end | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    نمیدونم کاراییش چطوره ولی این طور که از ظاهرش معلومه به نظر موتو زد طراحی بهتری برا ماژول داشت ،این احساس میکنم دستت به ماژوله بخوره کنده میشه میوفته ولی برا موتو دور دوربین گیر میکرد تازه پیناشم بیشتر بود .آدم احساس امنیت میکرد

مطالب پیشنهادی