ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری نید فور اسپید با قدرت بازمی گردد؛ نمایشی سریع و خشن تر از همیشه [تماشا کنید]

در کنفرانس شرکت EA در نمایشگاه E3، اولین تریلر از گیم پلی بازی Need for Speed: Payback منتشر شد. بخش تک نفره بازی، نوید یک تجربه جذاب را به مخاطب می دهد. مشابه با حال و ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۶

در کنفرانس شرکت EA در نمایشگاه E3، اولین تریلر از گیم پلی بازی Need for Speed: Payback منتشر شد. بخش تک نفره بازی، نوید یک تجربه جذاب را به مخاطب می دهد. مشابه با حال و هوای سری سینمایی Fast & Furious، همه چیز هیجان انگیز و پر زد و خورد است!

بازیکن در نقش یک راننده خیابانی به نام تایلر مورگان (در کنار دو شخصیت دیگر) قرار می گیرد. مورگان می خواهد در یک مسابقه تقریباً غیر ممکن برنده شود تا کارتل شیطانی The House را نابود کند.

پنج نوع ماشین برای بازیکنان در دسترس خواهد بود: ماشین مسابقه ای، دریفت، آف رود، درَگ و رانر. شخصی سازی ماشین ها اینبار حتی در منوی بازی نیز قابل دسترس است و شما می توانید در دنیای جهان بازی نید فور اسپید، ماشین های قدیمی پیدا کرده و با شخصی سازی آن ها را به دوران شکوه خود بازگردانید.

یک بخش امتیازدهی عمیق براساس سرعت و نحوه رانندگی بازیکن طراحی شده که با ترکیب حرکات و رفتارها می توان شتاب افزایش امتیاز را چند برابر کرد. هرچقدر امن تر رانندگی کنید، امتیازتان کمتر خواهد بود.

تریلر را می توانید در پایین مشاهده فرمایید:

افرادی که نسخه دیلاکس بازی Need for Speed: Payback را خریداری کنند می توانند سه روز زودتر به بازی دسترسی داشته باشد. این بازی در تاریخ دهم نوامبر برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Master
    Master | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    عالیه منتظرم بیاد فقد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی