ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد حضوری E3 2021 احتمالاً لغو شده است

با وجود این که به نظر می‌رسد شرایط مبارزه با ویروس کرونا در مسیر درستی قرار گرفته و می‌توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم، اما از همان ابتدا بعید بود که رویداد E3 2021 به‌صورت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

با وجود این که به نظر می‌رسد شرایط مبارزه با ویروس کرونا در مسیر درستی قرار گرفته و می‌توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم، اما از همان ابتدا بعید بود که رویداد E3 2021 به‌صورت حضوری برگزار شود. حالا ظاهرا اسناد شهر لس آنجلس هم تایید می‌کند که رویداد حضوری E3 لغو شده است.

کاربری به نام Rosti در وب‌سایت Resetera برنامه زمان‌بندی رویدادهای «هیئت مراسمات و توسعه گردشگری لس آنجلس» را از وب‌سایت این شهر پیدا کرده است. در این جدول زمان‌بندی، رویداد E3 2021 با وضعیت «لغو» به‌روز شده است. با این حال، سند یادشده می‌گوید این هیئت با تیم تولید ESA در حال همکاری برای فراهم‌سازی امکانات پخش زنده و مجوز برگزاری مراسمات سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ است.

پیش‌تر شایعاتی درباره برگزاری آنلاین مراسم E3 شنیده شده بود. ESA گفته بود که شیوه برگزاری رویداد E3 را در سال ۲۰۲۱ تغییر می‌دهد، ولی به نظر نمی‌رسد که همه شرکت‌های دنیای بازی با ایده برگزاری این مراسم به صورت آنلاین موافق باشند.

همزمان با ماه برگزاری E3 2021، شاهد برگزاری رویداد بزرگ دیگری به نام کنگره جهانی موبایل (MWC) هستیم که امسال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. MWC امسال میزبان حدود ۵۰ هزار نفر خواهد بود که به بارسلونای اسپانیا می‌روند تا در این رویداد شرکت کنند. البته تعداد شرکت‌کننده رویداد امسال نسبت به سال‌های قبل نصف شده و کل مراسم با رعایت تدابیر بهداشتی ویژه برگزار می‌شود. با این حال، همچنان نگرانی‌هایی در این باره وجود دارد که MWC 2021 موجب افزایش شما مبتلایان به کووید-۱۹ شود. یکی از آخرین رویدادهای بزرگ دنیای فناوری CES 2020 بود که در ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا برگزار شد و عده‌ای آن را از نقاط اصلی شیوع کووید-۱۹ می‌دانند.

E3 پیش از همه‌گیری ویروس کرونا نیز از تب و تاب همیشگی خود افتاده بود چون شرکت‌هایی مثل سونی و EA از حضور در این رویداد انصراف داده بودند و در عوض رویدادهای اختصاصی خود را به صورت جداگانه برگزار می‌کردند. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم این رویدادهای بزرگ بالاخره می‌توانند شکوه قبلی خود را دوباره به دست آورند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی