ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح ویژه خدمات پس از فروش؛ برنامه مدیران خودرو برای تکریم مشتریان

در شرایطی که خودروسازان ایران معمولا چندان اهمیتی برای میزان رضایت مندی مشتریان خود قائل نیستند، صنعت گران چینی سعی دارند تا با نهایت تلاش و جبران نقاط ضعف رقبای خود، سهم بیشتری از بازار ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

در شرایطی که خودروسازان ایران معمولا چندان اهمیتی برای میزان رضایت مندی مشتریان خود قائل نیستند، صنعت گران چینی سعی دارند تا با نهایت تلاش و جبران نقاط ضعف رقبای خود، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

طراحی محصولات تازه با ظاهر و باطن بهتر و آپشن های بیشتر تنها بخشی از این تلاش گسترده به سبک آسیای شرقی محسوب می شود و در کنار این راهکار، چینی ها به جلب نظر مثبت مشتریان نیز اهمیت زیادی می دهند.

در همین راستا مدیران خودرو به عنوان یکی از جدی ترین متولیان خودروهای چینی در ایران ظرف ماه های گذشته برنامه جامعی را به اجرا گذاشته و مدیران این شرکت از طرح  ویژه خدمات پس از فروش در ماه رمضان سخن می گویید.

طرح خدمات پس از فروش خودروهای ام وی ام و چری، بازدید رایگان سیستم تهویه مطبوع، بازدید موتور و بازدید چرخ ها به همراه ارائه تخفیف بر روی قطعات مصرفی مانند روغن موتور و گاز کولر را شامل می شود که از هفته جاری در دستور کار نمایندگی های خدماتی مدیران خودرو قرار گرفته است.

همچنین مدیران خودو به مناسبت ماه مبارک رمضان مجموعه قرعه کشی هایی برای خریداران محصولات MVM و چری ترتیب داده است و به تازگی دور دوم این قرعه کشی با حضور مسئولین شرکت، چندی از نمایندگان مهم این خودروسازی در تهران و حضور اصحاب رسانه در محل اصلی شرکت برگزار شده است و طی این مراسم، 4 برنده سفر به چین از بین خریداران محصولات MVM و 4 برنده دیگر از بین خریداران محصولات چری انتخاب شدند.

شایان ذکر است دور بعدی قرعه کشی سفرهای چین روز شنبه 10 تیرماه انجام می شود و مجموعاً 5 برنده دیگر اعلام می شوند.

علاوه بر این قرعه کشی اهدا 14 دستگاه تبلت از بین بازدیدکنندگان نمایندگی های فروش نیز انجام شده است و می توان از چنین راهکار های ساده ای به عنوان روشی برای جلب نظر عموم مردم علاقه مند به خودروهای چینی برای ترغیب به خرید محصولات این شرکت یاد کرد.

جالب است بدانید که بر همین اساس فروش خودروهای ام وی ام و چری ظرف ماه های گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته است و MVM X22 به عنوان یک کراس اوور کوچک گوی سبقت را در زمینه فروش از خودروهای قدیمی و با سابقه گروه مدیران خودرو ربوده است.

در میان خودروهای چری نیز فروش حدود 15 هزار دستگاهی مدل تیگو 5 در حدود یک سال، نشان از موفقیت قابل توجه این کراس اوور چینی در بازار خودرو کشورمان دارد.

امیدواریم روزی فرا برسد که خودروسازان ایرانی نیز بیشتر به روش های مدرن فروش و بازاریابی در جهان توجه کنند و بتوانند درصدی از موفقیت چینی ها در زمینه صادرات خودرو را تکرار کنند.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/04/4-2.jpg
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    والا من عکس مطلب رو که دیدم به نظرم اومد تصویر یکی از سرویس های خدمات پس از فروششون هست که یک جوون کول و امروزی داره با عشوه و غمزه با پشتشون و ناحیه نشیمن گاهشون ماشین رو برق میندازه ، اونم در حالت رقص مایکلی !
    اما خوب که فکر کردم دیدم این کار بسیار اشتباست.. زیرا کمربندشون پر از فلزه و حتما رو ماشین خطو خواهد انداخت.. اما بازهم به نوبه خودش روش موثر و مشتری پسندیه برای تمیز کردن خودرو.. فقط زیاد با پشتشون فشار نیارن به ماشین چون این رنگ اگه قپ بیافته توش زود معلوم میشه و دیگه مفتم نمیارزه..

مطالب پیشنهادی