ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حالا امکان بازپخش لایو استوری ها را به شما می دهد

همانطور که مطلع هستید، اینستاگرام بر خلاف فیسبوک یا پریسکوپ اجازه بازپخش لایو استوری ها را پس از اتمام به کاربر نمی دهد. این بدان معناست که وقتی استریم زنده ویدیو را آغاز می کنید، فقط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

همانطور که مطلع هستید، اینستاگرام بر خلاف فیسبوک یا پریسکوپ اجازه بازپخش لایو استوری ها را پس از اتمام به کاربر نمی دهد. این بدان معناست که وقتی استریم زنده ویدیو را آغاز می کنید، فقط افرادی آن را می بینند که همان لحظه درون اینستاگرام و آنلاین باشند. اما خوشبختانه به لطف قابلیت جدیدی که به اپلیکیشن اضافه شده، اینستاگرام حالا امکان بازپخش لایو استوری ها را هم به شما می دهد.

از حالا به بعد به محض این که لایو استوری خود را متوقف کردید، می توانید با فشردن دکمه Share از پایین صفحه آن را بازپخش کرده و با افرادی که موفق به دیدنش نشده اند به اشتراک بگذارید. بازپخش لایو استوری ها درست مثل استوری های معمولی می توانند به مدت 24 ساعت قابل مشاهده باشند.

بازپخش لایو استوری ها می توانند به مدت 24 ساعت قابل مشاهده باشند.

با اشتراک گذاری لایو استوری ها، فالوئرهای شما با مشاهده علامت پخش روی تصویر پروفایل تان از این موضوع با خبر می شوند. خوشبختانه تماشاگران این لایو استوری های بازپخش شده می توانند نظرات و لایک هایی که هنگام استریم روی صفحه پدیدار شده را هم ببینند. اینستاگرام همچنین امکان جلو و عقب بردن این ویدیوها را هم به کاربر داده، به این شکل که با فشردن سمت راست و چپ صفحه می توانید ویدیو را 15 ثانیه به جلو و عقب برده تا به نقطه دلخواهتان برسید.

اگر بیش از یک بازپخش را شاهد باشید، می توانید از طریق پیکانی که در بالای هر کدام تعبیه شده میان آن ها جابجا بشوید. لازم به ذکر است که هنگام تماشای هر بازپخش می توانید از تعداد بازدیدکنندگان آن هم مطلع شوید.

حالا روزانه بیش از 250 میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند

اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت حالا تقریبا با پریسکوپ برابری می کند، اپلیکیشنی که از همان ابتدای عرضه امکان بازپخش لایو استوری ها را به کاربران خود داده بود. البته پریسکوپ از مزیت فضای نامحدود برای ذخیره استریم های زنده برخوردار است که باعث می شود همچنان گزینه بهتری از اینستاگرام برای ذخیره لایو استوری ها باشد. با این حال همین بازپخش موقتی در اینستاگرام را هم می توان برای کاربران این شبکه اجتماعی قابلیتی خوب و کاربردی توصیف نمود.

در انتها بد نیست بدانید که حالا روزانه بیش از 250 میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند، که نسبت به آمار قبلی که در ماه آوریل ارائه شد با 50 میلیون نفر افزایش مواجه بوده است. این آمار و ارقام در قیاس با قابلیت استوری اسنپ چت (با 166 میلیون نفر کاربر فعال روزانه) به مراتب بیشتر است، و این برتری در شرایطی اتفاق افتاده که قابلیت استوریز اینستاگرام یک کپی برداری مستقیم از قابلیتی مشابه در اپلیکیشن اسنپ چت بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman57
    peyman57 | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    میگم کسی میدونه چطور تو live میشه سرچ کرد؟؟

مطالب پیشنهادی