ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مدیر عامل میلیاردر اینستاگرام از عادات خود برای رسیدن به موفقیت می گوید

مدیران موفق همواره خط مشی هایی را برای خود تعریف کرده و آنها را در زندگی روزمره خود به کار می گیرند. در همین حین دیگر افراد و کار آفرینان هم می توانند با بهره مندی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

مدیران موفق همواره خط مشی هایی را برای خود تعریف کرده و آنها را در زندگی روزمره خود به کار می گیرند. در همین حین دیگر افراد و کار آفرینان هم می توانند با بهره مندی از رازهای موفقیت مدیران، به زندگی خود جهت دهند.

کوین سیستروم به عنوان یکی از اصلی ترین پایه گذاران شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله مدیرانی است که توانسته در زندگی اش به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند. او در مصاحبه ای که اخیراً با مایک آلن، ژورنالیست آمریکایی داشته به بیان توضیحاتی در رابطه با عوامل تأثیر گذار بر بازدهی بالایش اشاره کرده است.

پر اهمیت ترین ساعت در طول روز

گفتنی است آلن در مصاحبه اش از سیستروم در مورد عادات صبحگاهی اش سؤال کرده؛ اینکه آیا فعالیتی هست که او هر روز آن را انجام داده و هیچگاه ترکش نکرده باشد. مدیر عامل اینستاگرام در پاسخ به او در رابطه با ورزش های صبحگاهی اش می گوید. سیستروم هر روز صبح به مدت 60 دقیقه ورزش کرده و رکاب می زند.

سیستروم هر روز صبح به مدت 60 دقیقه ورزش می کند

او همچنین عنوان کرد که قصد دارد روزی در تور دوچرخه سواری پاریس-روبه شرکت کند؛ مسابقه ای که از سال 1896 به صورت سالانه برگزار شده و تقریباً یک روز به طول می انجامد.

قانون «تنها پنج دقیقه»

سیستروم در صحبت های خود بیان کرد که یکی از مهم ترین عوامل مؤثر بر بازدهی بالایش، کنار گذاشتن رفتار فردا فکنی (تعویق مداوم کارهایی که قرار بوده در زمان حال انجام پذیرند) است. «اگر علاقه به انجام کاری ندارید، با خود عهد کنید که تنها پنج دقیقه خود را مشغول به آن خواهید کرد.»

برای کنار گذاشتن رفتار فردا فکنی، تنها پنج دقیقه خودتان را بدان کار مشغول کنید

پیشتر هم بارها از زبان مدیران و افراد موفق شنیده شده که برای شکست رفتار فردا فکنی یا موکول کردن کارها به زمانی دیگر، مشکل ترین قسمت تشویق و ترغیب خودتان جهت شروع آن فعالیت است. چنانچه خود را قانع کنید که تنها برای پنج دقیقه زمان خود را صرف کاری کنید که بدان علاقه ای ندارید، برداشت قدم نخست بسیار ساده تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    من اصن کاری برای انجام دادن ندارم که بخوام اونو بندازم برا فردا?

مطالب پیشنهادی