همراه اول بسته های اینترنت نامحدود شبانه را حذف کرد
سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغیه ای به اپراتورها ارسال کرده که بر اساس آن ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. حال همراه اول نیز خبر می دهد که بر ...
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغیه ای به اپراتورها ارسال کرده که بر اساس آن ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. حال همراه اول نیز خبر می دهد که بر همین اساس، در برخی از بسته ها تغییر ایجاد کرده و بسته های شبانه نامحدود خود را نیز حذف کرده است.
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: «پیرو ابلاغ مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود شده اند.»
حال همراه اول گزارش می دهد که از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (۴ بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در *۱۰۰۰# (۶ بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (۳ بسته) می شود.
قیمت هیچ کدام از بسته های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده و تنها حجم هدیه شبانه بسته ها عوض شده تا با مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات هماهنگی پیدا کند.
گفتنی است مشترکینی که در حال حاضر مشغول استفاده از بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از آن را داشته و پس از اتمام حجم یا زمان، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مهم نیته
همه میریم ایرانسل دیگه هم نمیام حالت جا بیاد
اصلا زندگی من رو اینا میچرخید. هرچی دانلود مانلود داشتم باید دفنشون کنم?
به خدا دوست دارم سرمو بکوبم به دیوار تا کی اخه
اولا سلام دوما توف تو سیاستی که مفت مفت داره اعصاب واسه ملت نمیزاره اخه به این سیاست و کاراشون چه نظری بدیم فقط بشینیم و تماشا کنیم هی از دنیا عقب بمونیم ...
lol
تــــــــــــــــــــــــــوف...
اخه یعنی چی. من کارم با بسته های نامحدوده. حجم محدود به چه دردم میخوره. چه بی عقل هستن بعضیا. کشور افتاده دست به مشت بی سواد منفعت طلب اه
خدایا چرا ۸۰تا آدم(ظاهر شبیه)واسه ۸۰میلیون تصمیم میگیرن؟هر کدوم رئیس و صندوق دار یه قسمت هستن ما تو این بحران بی پولی و بیکاری کار کنیم خرج خودمون و ایندمون نمیشه!فقط اینا از یه طریق از ما میگیرن تففف
واقعا نگاهی به مصرف بالای کاربرانشون نمیندازن . اگه این رویه ادامه پیدا کنه که باید با التماس ازشون نت بگیریم .
من با این نامحدود شبانه دیتا بازی دانلود میکردم. الان دقیقا چه کنم؟
برو ایرانسل