ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Holo، محتویات سه بعدی و باورپذیر واقعیت افزوده را به ویدیوهای شما می آورد

اگر طی چند روز آینده، ویدیوهایی را در شبکه های اجتماعی مشاهده کردید که در حال نمایش تصویری واقع گرایانه از یک ببر یا حتی اسپایدرمن بودند، تعجب نکنید. زیرا کمپانی 8i که در حوزه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر طی چند روز آینده، ویدیوهایی را در شبکه های اجتماعی مشاهده کردید که در حال نمایش تصویری واقع گرایانه از یک ببر یا حتی اسپایدرمن بودند، تعجب نکنید. زیرا کمپانی 8i که در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت دارد اخیراً Holo را عرضه کرده است؛ اپلیکیشن موبایلی برای iOS و اندروید که هولوگرام های سه بعدی را به دنیای واقعی می آورد و سپس اجازه می دهد تصاویر و ویدیوهای ثبت و ضبط شده را با دوستان به اشتراک بگذارید.

از همین ابتدای عرضه، اپلیکیشن Holo از هولوگرام های مربوط به برخی شرکای 8i، مانند سونی پیکچرز و حتی سلبریتی هایی مانند دبی رایان و مت استفانینا (یوتوبر معروف) پشتیبانی می کند.

یکی از اصلی ترین تخصص های 8i در زمینه «تصویربرداری حجمی» است؛ تکنولوژی تازه ای در زمینه واقعیت افزوده و مجازی که امکان ادغام آواتارهای فوتو رئالیستیک را با پروژه های مختلف فراهم می کند. این تکنولوژی برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس ماه ژانویه معرفی شد و شرکت کنندگان در این جشنواره می توانستند با «جان هَم» (بازیگر فیلم Marjorie Prime) تعامل داشته باشند.

حالا با عرضه Holo، کمپانی مورد اشاره می خواهد تکنولوژی جالب خود را به دست عموم برساند و به همکاری با شرکایش ادامه خواهد داد تا محتویات واقع گرایانه و با کیفیت سه بعدی را به اپلیکیشن خود اضافه کند. در نهایت، فراگیری هرچه بیشتر چنین اپلیکیشن هایی و موفقیت های به دست آمده توسط پوکمون گو، اسنپچت و Musical.ly نشان می دهد که مردم حالا بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت افزوده علاقه یافته اند.

اپلیکیشن Holo در حال حاضر از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی