ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید Arrow Launcher با تغییراتی در رابط کاربری و قابلیت های دیگر منتشر شد

Arrow Launcher، یکی از محصولات پرطرفدار مایکروسافت در میان اندرویدی ها ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی دریافت کرد. آخرین بیلد لانچر یاد شده با تغییراتی در رابط کاربری اپ همراه بوده و همچنین قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

Arrow Launcher، یکی از محصولات پرطرفدار مایکروسافت در میان اندرویدی ها ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی دریافت کرد. آخرین بیلد لانچر یاد شده با تغییراتی در رابط کاربری اپ همراه بوده و همچنین قابلیت هایی تازه را برایش به ارمغان آورده، که همین حالا می توانید با مراجعه به گوگل پلی آن را دانلود نمایید.

از جمله تغییرات جدید می توان به نمایش ایمیل های آتلوک در صفحه Recent اشاره کرد، که به شما اجازه می دهد تا فقط با دو اشاره به اپلیکیشن آن دسترسی پیدا کنید. البته برای این کار می بایست از قبل وارد حساب کاربری آتلوک تان شده باشید. اما به جز این، بخش Notes لانچر هم امکانات جدیدی دریافت کرده که از جمله آن ها می توان به پیوست خودکار تصاویر به یادداشت ها اشاره نمود.

کاربران ارو لانچر از این نسخه به بعد قادرند که نوار وضعیت سیستم را هر موقع که بخواهند، مخفی کنند. همچنین امکان کشیدن و رها کردن اپلیکیشن های پر استفاده به کارت Frequent Apps لانچر هم وجود دارد.

بالاتر گفتیم که مهم ترین تغییر ارو لانچر در این به روز رسانی، تحول رابط کاربری آن بوده. مایکروسافت برای ارتقای تجربه کاربری در ارو لانچر، بعضی از آیکن ها و المان های صفحه را مجددا از نو طراحی کرده و البته به جز این بعضی از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی برای عملکرد بهتر و پایداری بیشتر لانچر را نیز برطرف کرده است. برای دانلود آخرین نسخه ارو لانچر می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    بدتر شده قبلا به پایین سوایپ می کردین می رفت تو سرچ به بالا سوایپ می کردین ازش میومد بیرون الان برای بیرون رفتن از سرچ باید دکمه بک رو بزنی برا همین پاکش کردم،evie launcher رو نصب کردم عالیه

مطالب پیشنهادی