ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ال جی Q6 در راه است؛ اسنپدراگون 430 و رم 3 گیگابایتی

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، نسخه مینی پرچمدار ال جی با نام «LG Q6» عرضه خواهد شد که بر اساس دعوتنامه های ارسالی از سوی کمپانی، مراسم رونمایی از محصول جدید پس فردا 20 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، نسخه مینی پرچمدار ال جی با نام «LG Q6» عرضه خواهد شد که بر اساس دعوتنامه های ارسالی از سوی کمپانی، مراسم رونمایی از محصول جدید پس فردا 20 تیر در کشور لهستان برگزار می گردد.

حالا دو روز مانده به مراسم، Q6 در پایگاه بنچمارک Geekbench رؤیت شده که می توان با استفاده از تصویر موجود، بعضی از مشخصات سخت افزاری موبایل مذکور را مشاهده کرد.

چیپست اسنپدراگون 430 در Q6 هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی دارد

طبق اطلاعات موجود، موبایل جدید کره ای ها از یک چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی بهره می برد که با توجه به مادربورد (msm8937_32)، از مدل اسنپدراگون 430 ساخت شرکت کوالکام خواهد بود. در کنار این چیپست، Q6 به یک رم 3 گیگابایتی نیز مجهز شده که در مجموع پردازش روان امور در اندروید 7.1.1 نوقا را تضمین می کنند.

تلفن هوشمند ال جی همچنین توانسته در تست تک هسته ای امتیاز 622 را کسب کرده و در تست چند هسته ای نیز نمره 1777 را بدست بیاورد که با توجه به چیپست موجود، امتیاز قابل قبولی به حساب می آید.

در نهایت گفتنی است بنا بر شایعات پیشین، LG Q6 احتمالاً از یک نمایشگر 5.4 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 بهره برده و برای ثبت تصاویر نیز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • soortex
    soortex | ۱۸ تیر ۱۳۹۶

    خخخ واقعا خودشم نمیدونه داره چیکارمیکنه:/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی