ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فروش گلکسی نوت FE در کره جنوبی را محدود کرده است؛ افزایش احتمال عرضه جهانی

همان طور که می دانید، فروش رسمی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 به نام Note FE از هفته قبل در کره جنوبی آغاز شده است. حال خبرگزاری های محلی گزارش می دهند سامسونگ قصد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

همان طور که می دانید، فروش رسمی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 به نام Note FE از هفته قبل در کره جنوبی آغاز شده است. حال خبرگزاری های محلی گزارش می دهند سامسونگ قصد ندارد بیش از 400 هزار دستگاه از این موبایل را در کره جنوبی عرضه کند. یکی از مقامات سامسونگ در همین رابطه اعلام کرده «ما هیچ برنامه ای برای فروش بیشتر Note FE در کره نداریم.»

اپراتورهای محلی هنوز اطلاعات رسمی در مورد فروش این دستگاه را ارائه نکرده اند، اما افزایش قابل توجه نرخ فعال سازی خدمات موبایل در این کشور از هفتم جولای (16 تیر ماه) حکایت از استقبال چشمگیر کاربران دارد. نرخ فعالسازی سیم کارت در کره جنوبی تا هفته قبل به حدود 15 هزار عدد در روز می رسید، اما با ورود گلکسی نوت FE به بازار، این رقم به 24 هزار عدد رسیده است.

با وجود این استقبال خوب، ظاهراً غول تکنولوژی کره به همین سطح فروش قناعت کرده و تصمیم ندارد تعداد بیشتری از این دستگاه را وارد بازار محلی نماید. نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 که ظرفیت باتری آن نسبت به نمونه اصلی اندکی کاهش یافته و از 3500 به 3200 میلی آمپر ساعت رسیده، با قیمتی معادل 608 دلار آمریکا به فروش می رسد.

برخی منابع محلی می گویند سامسونگ سودای عرضه جهانی گلکسی نوت FE را نیز در سر می پروراند و مقداری از موجودی این دستگاه را برای ارسال به برخی بازارهای منتخب در نظر گرفته است. این نسخه بین المللی به جای چیپست اگزینوس، به چیپست اسنپدراگون 821 ساخت کوالکام مجهز شده. احتمالاً طی ماه جاری میلادی خبرهای بیشتری در مورد نسخه جهانی Note FE به گوش برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • z.gh
    z.gh | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    گوشی فوق العاده ایه. ولی اگه دوباره منفجر بشه چی؟

  • Alireza Yavari
    Alireza Yavari | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    خداکنه توایران هم بیاد تا نوت ۵ رو بفروشیم اینو بگیریم

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    فوق العاده بود ولی واقعا حیف شد که شکست خورد
    امید وارم مدل جدید note 7 خوب باشه

مطالب پیشنهادی