ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل امکان تجربه پلتفرم خانه هوشمند خود را در فروشگاه هایش فراهم کرد

تقریباً سه سال پیش بود که اپل برای نخستین بار از پلتفرم «HomeKit» خود برای کنترل وسایل هوشمند پرده برداشت. حالا کمپانی ساکن کوپرتینو پس از بلوغ پلتفرم مذکور و اضافه شدن محصولات مختلف به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

تقریباً سه سال پیش بود که اپل برای نخستین بار از پلتفرم «HomeKit» خود برای کنترل وسایل هوشمند پرده برداشت. حالا کمپانی ساکن کوپرتینو پس از بلوغ پلتفرم مذکور و اضافه شدن محصولات مختلف به فهرست لوازم قابل پشتیبانی، امکان تجربه کاربری هوم کیت را در 46 فروشگاه خود در سراسر دنیا به صورت رایگان فراهم کرده است.

مشتریان با استفاده از اپلیکیشن Home App وسایل موجود در اتاق مجازی را کنترل می کنند

مجموعه تعاملی اپل برای نمایش قابلیت های HomeKit در خانه های هوشمند، شامل دو نمایشگر عمودی بزرگ در کنار آیپد، آیفون و اپل واچ می شود و مشتریان می توانند از طریق هر یک از این ابزارها، و با استفاده از اپلیکیشن «Home App»، وسایل مختلف موجود در اتاق مجازی مقابل خود را فعال کرده و به عنوان مثال، پرده ها را پایین کشیده یا پنکه سقفی را روشن کنند.

خدمات مورد بحث علاوه بر آمریکا، در فروشگاه های منتخب کشورهای انگلستان، آلمان، مکزیک، سنگاپور، تایوان و امارات متحده عربی نیز ارائه شده، و البته در سایر فروشگاه های اپل نیز به صورت نمایشی (غیر تعاملی) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

گفتنی است پلتفرم «HomeKit» اپل امکان کنترل چراغ، ترموستات، پنکه و سایر وسایلی که از امکانات ارتباطی مورد نیاز بهره مند باشند را از طریق اپلیکیشن مخصوص، و همچنین دستیار صوتی سیری فراهم کرده و می تواند هر وسیله را به صورت جداگانه، یا در ترکیب با وسیله دیگر (مثلاً نورپردازی و موزیک) تنظیم نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی