ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ یونیورسیتی؛ اپلیکشنی برای امور دانشگاهی

به قول معروف دانشجو رستم است و یک دست اسلحه؛ سلاحی از جنس کاغذ که همیشه به همراه بسیاری از ما هست و برای یادگیری بهتر، چکیده اطلاعات تدریس شده را در آن یادداشت می ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

به قول معروف دانشجو رستم است و یک دست اسلحه؛ سلاحی از جنس کاغذ که همیشه به همراه بسیاری از ما هست و برای یادگیری بهتر، چکیده اطلاعات تدریس شده را در آن یادداشت می کنیم.

البته برخی اوقات هم پیش می آید که آموزه های اساتید نیز کامل و جامع نباشند و برای فهم بهتر دروس، مجبور به استفاده از جزوه و کتاب های دیگر می شویم. اما در برخی مواقع پیدا کردن یک جزوه خوب یا کتابی جامع هم آنقدرها کار آسانی نیست.

در فضای اینترنت هم خیلی خوب نمی شود با گوگل کردن نام دروس به جزوه ها یا فایل پی دی اف کتاب های مختلف دست پیدا کرد. بنا بر این، عالی می شد اگر دانشجویان می توانستند به صورت یک جا به همه جزوات و کتاب های درسی دسترسی داشتند.

توسعه دهندگان اپ یونیورسیتی نیز از همین ایده ساده وام گرفتند و برای رفع این نیازم مهم دست به توسعه یک اپ ساده اما بسیار کاربردی زده اند. یونیورسیتی در اصل همان چیزی است که شاید هر دانشجویی به آن نیاز داشته باشد؛ یک کتابخانه ساده که فایل هر کتاب درسی یا جزوه ای در آن پیدا می شود.

البته لازم به ذکر است که توسعه دهندگان نیستند که این کتابخانه را کامل می کنند. بلکه پر شدن قفسه های این مجموعه تنها به دست کاربران میسر می شود. هر کاربری که عضو یونیورسیتی شود، خیلی راحت می تواند با چند حرکت ساده فایل کتاب یا جزوه خود را در سرور های این اپ آپلود کند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارد.

لازمه دسترسی به تمامی این جزوات و کتاب های درسی نیز یک ثبت نام ساده است که برای ایجاد آن نیازمند یک ایمیل آدرس و رمز عبور هستید. پس از ثبت نام در یونیورسیتی یک راست به منو اصلی اپ وارد می شوید که در آنجا لیستی از فایل های اخیر به ثبت رسیده وجود دارند.

در کنار لیست جدیدترین ها، یک منو کشویی در سمت راست اپ نیز طراحی شده که از طریق آن می توانید به سه منو محتوا، دانشگاه ها و محتوای دانلود شده دست پیدا کنید. خیلی راحت می توانید با لمس گزینه محتوا، به تمامی جزوه ها و کتاب های آپلود شده اخیر دست پیدا کنید.

علاوه بر این در بالای منوی محتوا، یک نوار باریک هم وجود دارد که کاربران به وسیله آن می توانند از میان تمامی فایل های موجود، به دنبال آن چیزی بگردند که می خواهند. خوشبختانه مسیر جستجوی فایل ها نیز به یک روش محدود نمی شود و کاربران می توانند از طریق نام دانشگاه و نوع رشته نیز به دنبال جزوه یا کتاب مورد نظر خود بگردند.

برای دانلود محتوای مورد نظر نیز کافیست آن را لمس کنید تا به صفحه مربوط به آن ارجاع داده شوید. سپس در صفحه باز شده به تب فایل ها بروید و از آنجا کتاب یا جزوه ای که می خواهید را دانلود کنید. علاوه بر این، می توانید در تب نظرات برای هر جزوه یا کتاب نیز نظری ارائه دهید و دیگران را از خوب یا بد بودن آن با خبر سازید.

در کنار منو محتوا، صفحه دانشگاه ها نیز وجود دارد که کاربران با ورود به آن می توانند به جزوه اساتید دانشگاه های مختلف دست پیدا کنند. البته تعداد دانشگاه های حاضر در این منو هنوز خیلی محدود است و شاید کمی زمان ببرد تا یونیورسیتی توسط کاربران تکمیل تر شود.

حالا که از تکمیل کردن یونیورسیتی گفتیم بهتر است کمی از سیستم آپلود آن نیز برایتان بگوییم. خوشبختانه کار کردن با یونیورسیتی بسیار آسان است و با اینکه رابط کابری ساده و بی آلایشی دارد، کاربر را به هیچ وجه گیج نمی کند.

از همین رو برای آپلود کردن فایل ها نیز نیاز به انجام هیچ کار عجیب و غریبی ندارید. تنها کافیست دستتان را روی کلید اشتراک در سمت چپ پایین صفحه بکشید تا منو مربوط به آپلود فایل برای تان به نمایش درآید. سپس نام و نوع محتوا را در آن ثبت کنید و در نهایت فایل خود را با فشردن نوار آبی رنگ آپلود نمایید.

در پایان باید گفت، یونیورسیتی کتابخانه ای ارزشمند است که شاید هر دانشجویی به دنبال آن باشد. شاید تنها مشکل آن، رابط کاربری بی آلایش اش باشد که آن هم در عین سادگی بسیار کاربردی است.

پس در صورتیکه به دنبال یک محیط خوب برای دریافت جزوه یا کتاب های دانشگاهی می گردید، شک نکنید که یونیورسیتی می تواند به بسیاری از نیازهای تان پاسخ دهد. در صورتی هم که دسترسی به موبایل های اندرویدی ندارید، می توانید با مراجعه به وبسایت یونیورسیتی به تمام امکانات اپ دست پیدا کنید.

یونیورسیتی

یونیورسیتی

سازنده: یونیورسیتی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • d.e A
    d.e A | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    بابا شما كن زحمت كشيدين اينو ساختين واسه ios هم ميزدين ديگه :|

    • VSG24
      VSG24 | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      نسخه iOS تا آخر تابستون احتمالا عرضه میشه. ?

  • Takbiri
    Takbiri | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    بسیار عالی! به لطف یونیورسیتی جزوه ها رو خیلی راحت تر میتونم به بقیه برسونم.

  • Majid Shahbani
    Majid Shahbani | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    واقعا خیلی کاربردی هستش دستشون درد نکنه

  • saman s
    saman s | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    ایده خیلی جالبیه، من خودم هر ترم تا چند روز درگیر جزوه و مطالب درسهام

    • MehdiUbuntu
      MehdiUbuntu | ۷ مرداد ۱۳۹۶

      دست سازنده هاش درد نکنه واقعا اپ خیلی کاربردی ای هست

مطالب پیشنهادی