ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

این کنترلر 88 دلاری، با تمام کنسول های گیمینگ حال حاضر سازگاری دارد

آن زمان را به یاد دارید که به خانه دوست و آشنا می رفتید و می خواستید با آنها روی کنسول کلاسیک شان بازی کنید؟ درد و رنج بازی هایی مثل مورتال کامبت را به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

آن زمان را به یاد دارید که به خانه دوست و آشنا می رفتید و می خواستید با آنها روی کنسول کلاسیک شان بازی کنید؟ درد و رنج بازی هایی مثل مورتال کامبت را به یاد دارید؟ زمانی که جوی استیک شخص ثالث و خراب را به شما می دادند و در حالی که می خواستید ببینید مشکل از کجاست که کاراکترتان دائماً به هوا می پرد، شکست می خوردید. حالا All Controller آمده تا خاطره سیاه آن دوران را از بین ببرد.

All Controller پروژه ای شخص ثالث است که به صورت تئوری، با تمام کنسول های گیمینگ سازگاری دارد؛ می توانید آن را به ایکس باکس، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی متصل کنید و با عمر باتری 40 ساعته، از تجربه بازی های ویدیویی روی هر پلتفرمی لذت ببرید.

به گفته افراد پشت این پروژه، کنترلر مورد اشاره می تواند به ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 متصل شود و به زودی شاهد افزودن پشتیبانی از Wii ،Wii U و نینتندو سوییچ هم خواهیم بود. علاوه بر این، آداپتور USB دستگاه به تمام درایورهای لازم برای اتصال وایرلس به ویندوز، مک، لینوکس و اندروید هم مجهز شده است.

All Controller در حال حاضر مشغول جذب سرمایه در وب سایت کیک استارتر است و اگر سرمایه جمعی به حد مشخصی برسد، قابلیت های دیگری مانند سنسور شتاب سنج را نیز به آن افزوده می شود. اما مهم ترین مزیت All Controller نسبت به کنترلرهای رسمی هر پلتفرم، قیمت 88 دلاری آن است که به مراتب ارزان تر از خرید یک کنترلر اضافه برای هر کدام به حساب می آید. علاوه بر این، می توان 16 پروفایل را نیز روی کنترلر برای سیستم های مختلف تنظیم کرد.

تیم All Controller به دنبال جذب سرمایه 60 هزار دلاری است و تا به این لحظه، نیمی از آن را دریافت کرده اند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، کنترلر مورد اشاره تا ماه مارس 2018 به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جگوار
    جگوار | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    آمدی جانم به قربانت، ولی حالا چرا؟

    عالیه، ولی ای کاش حداقل 20 سال پیش همچین چیزی بود که تب این بازیها هم بدجور بالا بود.

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی