ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Brick Wizard؛ هتریک کینگ

استودیوی کینگ که هفته گذشته عنوان Stellar: Galaxy Commander را از آن ها معرفی کردیم، چند روز پیش و با عرضه Brick Wizard توانست هتریک کند؛ این توسعه دهنده معروف حالا سه اپلیکیشن متفاوت را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

استودیوی کینگ که هفته گذشته عنوان Stellar: Galaxy Commander را از آن ها معرفی کردیم، چند روز پیش و با عرضه Brick Wizard توانست هتریک کند؛ این توسعه دهنده معروف حالا سه اپلیکیشن متفاوت را در مرحله Soft Launch داشته و اینگونه که مشخص است آن ها هم تصمیم گرفته اند تا همان راه گیم لافت را ادامه دهند.

یعنی از این به بعد عناوین کینگ ابتدا به صورت محدود برای بعضی منطقه ها منتشر شده و بعد از چند ماه شاهد انتشار جهانی آن ها هستیم که با توجه به محبوبیت این روش بین توسعه دهندگان خیلی هم عجیب نیست و فقط این وسط سر بازیکنانی که نرم افزار تغییر آی پی ندارند بی کلاه می ماند.

اما از این حرف ها که بگذریم به جدیدترین ساخته کینگ یعنی Brick Wizard می رسیم. هفته پیش که Stellar: Galaxy Commander را تجربه کردیم، فهمیدیم موفقیت های کندی کراش اتفاقی نبود و کینگ جدا از ساخت عناوین فرعی از این اپلیکیشن می تواند بازی های متفاوت سرگرم کننده ای هم بسازد.

Stellar: Galaxy Commander با مکانیزم های خلاقانه اما آشنای خودش یکی از بهترین های امسال به حساب می آید و آیا Brick Wizard ld j,hkdn موفقیت هایی که کینگ با دو ساخته سافت لانچ قبلی اش به دست آورده را ادامه بدهد؟ راستش را بخواهید نه.

کینگ جای پرداخت به ایده های جدید یا تغییرات روی المان هایی که قبلا حساب خود را پس داده اند، با Brick Wizard دست روی مکانیزم های کلیشه ای گذاشته و با عنوانی مشابه ساخته های پیشین این استودیو رو به رو هستیم؛ چه از لحاظ گیم پلی و چه از دیدگاه گرافیک.

اما این شباهت ها به معنای عدم جذابیت Brick Wizard نیستند. اگر آن ها با Stellar: Galaxy Commander توانستند با المان های خلاقانه یک تجربه فراموش نشدنی به بازیکن ها هدیه بدهند، با عناوین فرعی کندی کراش و حتی آپدیت های جدید این بازی هم نشان داده اند که استاد ساخت بازی هایی با مکانیزم های کلیشه ای هستند.

اپلیکیشن هایی که شاید مشابه آن ها زیاد باشد ولی با این وجود همچنان از ساخته های کینگ می توانید لذت ببرید و Brick Wizard بی شک یکی از همین عناوین است. از دیدگاه گیم پلی Brick Wizard شباهت های زیادی با Bubble Witch Saga داشته و همانند آن باید با پرتاب یک توپ باید تمام اجسام محیط را از بین ببرید.

در مرحله ابتدا باید جهت پرتاب توپی که دارید را مشخص نموده و سپس آن را به سمت جسم های رنگی بفرستید. بخش سخت ماجرا اینجاست که هنگام بازگشت باید با حرکت شخصیت داستان مراقب باشید تا توپ از شما رد نشده و سپس بازگردد.

با وجود اینکه گیم پلی Brick Wizard نکته جدیدی برای نمایش ندارد ولی توسعه دهنده با المان هایی توانسته جذابیت عنوانش را افزایش دهد. از وجود جادوهای مختلف برای داشتن یک نتیجه بهتر بگیرید تا گرافیک رنگارنگ و مرحله های چند قسمتی که تمامی آن ها پیش هم موجب شده اند تا Brick Wizard عنوانی به مراتب سرگرم کننده باشد.

بنابراین اگر از بازی های کژوال لذت می برید و خواهان یک تجربه ساده و در عین حال اعتیادآور است، آخرین ساخته استودیو کینگ می تواند ساعت ها شما را پای خود بکشاند. بازی فعلا تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و احتمالا تا روزهای آتی شاهد انتشارش برای iOS هم باشیم. برای دانلود نسخه اندروید می توانید از این لینک کمکی استفاده کنید.

Brick Wizard

Brick Wizard

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    یه بازیه خوب واسه این سبک کم داشتیم ?

مطالب پیشنهادی