ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از کروم بوک C771 با استانداردهای نظامی و عمر باتری 13 ساعته رونمایی کرد

کمپانی ایسر به تازگی از مدل ارتقایافته کروم بوک C731 خود رونمایی کرده که با نام C771 شناخته می شود و درست مثل مدل پیشین، مستقیماً روی مشتریانی متمرکز شده که برای اهداف آموزشی و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

کمپانی ایسر به تازگی از مدل ارتقایافته کروم بوک C731 خود رونمایی کرده که با نام C771 شناخته می شود و درست مثل مدل پیشین، مستقیماً روی مشتریانی متمرکز شده که برای اهداف آموزشی و سازمانی از آن استفاده می نمایند.

آخرین عضو خانواده کروم بوک 11 ایسر، در دو مدل C771 و C771T به دست مشتریان خواهد رسید. مدل نخست، به نمایشگری معمولی و غیر لمسی مجهز شده اما مدل دوم، نمایشگر لمسی با کیفیتی در اختیار کاربر قرار می دهد. مهم نیست کدام مدل را خریداری می کنید، هر دو دستگاه به پنل نمایشگر 11.6 اینچی IPS مجهز شده اند که رزولوشن 1366x768 را به نمایش در می آورند. ضمناً لولای C771 می تواند تا 180 درجه حرکت کند و به همین دلیل، می توانید نمایشگر را هم راستا با بدنه روی میز بخوابانید.

C771 نخستین کروم بوکی است که از نسل ششم پردازنده های Celeron اینتل بهره می برد و قطعاً به همین خاطر، استفاده بهینه تری از سیستم عامل کروم خواهد داشت. در کنار پردازنده اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم مولتی تسکینگ با کیفیت را تضمین می کند و حافظه eMMC و 32 گیگابایتی داخلی هم از طریق کارت های مایکرو SD قابل افزایش است.

از منظر طراحی، ایسر کروم بوک C771 را به گونه ای ساخته که تقریباً هر چیزی را تحمل کند. شکل ظاهری C771 اندکی زمخت به نظر می رسد، اما این به آن خاطر است که کروم بوک مورد اشاره استاندارد نظامی 810G را دریافت کرده است؛ یعنی می توانید آن را از ارتفاع 1.2 متری به زمین بیندازید و کیبورد دستگاه هم در مقابل مایعات مقاوم است.

از دیگر ویژگی های مورد توجه کروم بوک جدید ایسر می توان به شارژدهی 13 ساعته باتری، یک پورت USB 3.1 Type C، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و پشتیبانی از وای فای دو بانده اشاره کرد. در نهایت گفتنی است که مدل های C771 و C771T به ترتیب با قیمت پایه 279.99 و 329.99 دلار فروخته خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی