ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت با کیفیت آیفون 8 را در تصاویر جدید تماشا کنید

هر سال با نزدیک شدن به زمان رونمایی از موبایل های اپل، با حجم زیادی از اخبار روبرو می شویم؛ امسال اما با توجه به حضور تلفن همراه برتری به نام «آیفون 8» در سبد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

هر سال با نزدیک شدن به زمان رونمایی از موبایل های اپل، با حجم زیادی از اخبار روبرو می شویم؛ امسال اما با توجه به حضور تلفن همراه برتری به نام «آیفون 8» در سبد محصولات اپل، شایعات به سطح کاملاً جدیدی رسیده اند.

پس از عبور از مرحله رندرهای کامپیوتری و طرح های شماتیک، اکنون شاهد ماکت های مختلفی از آیفون 8 هستیم که کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند. حال یکی از این ماکت ها به دست «گوردون کلی» نویسنده معروف وب سایت فوربز (Forbes) رسیده و با آیفون 7 مقایسه شده است.

به گفته آقای کلی، این دستگاه کاملاً مشابه نمونه نهایی است و به دکمه های واقعی تنظیم ولوم، قطع صدا و پاور مجهز شده. در این ماکت آیفون 8 هم هیچ اثری از سنسور تاچ آی دی به چشم نمی خورد تا باز هم احتمال بهره گیری از فناوری تشخیص چهره (Face ID) به عنوان روش احراز هویت اصلی در این دستگاه تقویت شود.

سیستم تشخیص چهره (Face ID)، دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از واقعیت افزوده، و شارژ وایرلس، سه ویژگی اصلی و متمایز آیفون 8 به شمار می روند. البته نمایشگر 5.8 اینچی این دستگاه که تقریباً تمام پنل جلویی را به خود اختصاص داده هم یکی دیگر از نقاط قوت این محصول خواهد بود.

گفتنیست طبق صحبت های آقای کلی و تصاویر موجود، آیفون 8 اندکی بزرگ تر از آیفون 7 و به مراتب کوچک تر از مدل پلاس است و بنابراین به راحتی در دست جای می گیرد. با این حال برای تأیید این موارد، باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا آیفون 8 را در دستان مدیر عامل اپل ببینیم.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از آیفون 8 را در کنار آیفون 7 مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohamad m7741
    mohamad m7741 | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    http://persiane.ir/dwnload-Kid-Chameleon-for-android.html

  • frnk
    frnk | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی