ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند انگلیسی «ورتو» موبایل های لوکس خود را به مزایده گذاشت

طبق آنچه پیشتر در خبرها خواندید برند ورتو به زودی به فعالیت خود پایان می دهد اما پیش از این اتفاق ضروریست که شرکت انگلیسی هرآنچه در انبارهایش دارد را بفروش برساند تا از این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

طبق آنچه پیشتر در خبرها خواندید برند ورتو به زودی به فعالیت خود پایان می دهد اما پیش از این اتفاق ضروریست که شرکت انگلیسی هرآنچه در انبارهایش دارد را بفروش برساند تا از این طریق سرمایه لازم برای پرداخت قبوض خود و البته حقوق و مطالبات افرادی که برای آن کار کرده اند را بپردازد.

به همین خاطر چند روزی است که این برند لوکس سازنده موبایل در حال فروش تجهیزات درون کارخانه خود است که البته اقلام موجود در موزه شرکت را نیز شامل می گردد.

گفتنی است هم اکنون تمامی اسمارت فون های ورتو توسط شرکتی به نام G.J. Wisdom & Co (نوعی نهاد برگزار کننده مزایده) به فروش گذاشته شده اند با این همه قیمت های پایه تعیین شده برای آنها باز هم به قدری بالاست که طبقه متوسط قدرت خریدشان را نداشته باشند.

خبر خوب آنکه ورتو موبایل های ارزان قیمت هم در میان محصولات لوکس خود دارد که در صورت علاقه به تلفن های همراه فاقد نمایشگر تاچ و به شرطی که به اندازه کافی خوش شانس باشید می توانید یکی از آنها را خریداری نمایید. برای مثال محصولات سری سیگنچر این شرکت که در ابتدا با قیمت پایه ۱۹۰۰۰ دلار عرضه شده بودند در یکی از مزایده ها با قیمتی برابر با ۱۴۵۰۰ دلار به فروش رفتند.

با این همه اگر به دنبال موبایلی منحصربفرد هستید که افرد کمتری در اقصی نقاط دنیا آن را داشته باشند می توانید از مجموعه تلفن های همراه مفهومی این شرکت (حاوی ۱۰۵ مدل) یکی را انتخاب نمایید. قیمت پایه برای این موبایل ها از ۲۶ هزار دلار شروع می شد اما کل مجموعه با قیمت ۱۳۳۲۰۰ دلار به فروش رفت.

ارزان ترین مدل های این شرکت نیز قیمتی برابر با ۱۳۰۰ دلار دارند و علت هم آن است که این محصولات در زمره قدیمی ترین محصولات معرفی شده از سوی ورتو بوده اند. روی هم رفته اما به نظر می رسد که این شرکت با فروش موجودی انبارها و موزه هایش پول خوبی را به جیب بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    کجاش لوکسه؟!!!??

مطالب پیشنهادی