ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

معاون رگولاتوری از بازنگری قیمت اینترنت و کاهش نرخ مکالمه موبایل خبر داد

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از بازنگری نرخ اینترنت و مکالمه با تلفن همراه خبر داد و گفت احتمالاً در نیمه دوم سال جاری، سرنوشت این قضیه مشخص شود. صادق عباسی شاهکوه می گوید همان ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از بازنگری نرخ اینترنت و مکالمه با تلفن همراه خبر داد و گفت احتمالاً در نیمه دوم سال جاری، سرنوشت این قضیه مشخص شود.

صادق عباسی شاهکوه می گوید همان طور که تعرفه اینترنت ثابت مورد بازنگری قرار گرفته، در حوزه موبایل هم چنین تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کاهش چشمگیری در نرخ اینترنت موبایل به وجود آمده، اظهار داشت باید مدل تعرفه گذاری به سمت بسته های ترکیبی صوت و دیتا پیش برود، یعنی اپراتورها بسته هایی را تعریف کنند که در مجموع، صرفه اقتصادی را برای مشترکین به همراه داشته باشد.

عباسی تصریح کرد که حذف مدل های حجمی اینترنت مطرح نیست و فقط می خواهند با تعریف بسته های ترکیبی، قیمت مکالمات موبایل را کاهش دهند.

به گفته معاون رگولاتوری، این طرح در دست بررسی بوده و احتمالاً در نیمه دوم سال جاری به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    اینجا هم s8 تبلیغ میکنی

  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    دیدن مکالمه کم شده و همه اینترنت میخرن حالا میخوان مکالمه رو هم با اینترنت جلو جلو بگیرن

  • ashkan
    ashkan | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    تکلیف ما که سالی یه بار به کسی زنگ نمیزنیم چیه؟؟؟!!!امیدوارم بسته های فعلی حذف نشه.

  • خشایار
    خشایار | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    بسته ترکیبی نه تورو خدا

  • رضا آرین
    رضا آرین | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    آقایون لطفا از ما بکشید بیرون.آقا نخواستیم قیمت هیچی رو کاهش بدین.تو رو خدا بیخیال ما بشین

  • Hamid
    Hamid | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    چه خوابی واسه ملت دیدن معلوم نیس
    تا چند وقت دیگه صداش در میاد

  • سعید
    سعید | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    جانم "وی با اشاره به اینکه سال گذشته کاهش چشمگیری در نرخ اینترنت موبایل به وجود آمده" کی همچین اتفاقی افتده دقیقا بسته ها که چند سال این قیمت هستن؟ اها حتما منظورش این که از اپراتور ها پول کمتر میگیرن این چه نفعی برا من مصرف کننده داره ؟!؟!

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    بابا تورو قسم به جدت بیخیال شو
    ما نه ارزونی میخوایم نه نامحدود بیخیال این اینترنت و تلفن شو شما
    باز خدا داند چه خوابی دیده دیشب واسه ملت

  • pouya
    pouya | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    اصلا اینا کرم دارن.
    الان میگه میخوتیم نرخ رو بیاریم پایین
    چند ماه بعد به جای این که 3 گیگ رو 13 تومن بخریم
    باید 3 گیگو 60 دیقه مکالمرو باهم بخریم بیس تومن.
    مکالمرم میکنن تو پاچمون.
    خیلی عوضین ایناا

  • hadi
    hadi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    باز میخوان چیکار کنن؟! چرا نباید بدون خرید بسته از اینترنت استفاده کنیم؟! چرا باید هر گیگ 40 هزار تومن تو مصرف ازاد باشه و تو بسته 4 هزار تومن...الان دیگه تو این دوره 1گیگ و 5 گیگ... حجمی محسوب نمیشه. ما باید بابت هر گیگ 4 هزار بدیم. خسته نشدید..........

مطالب پیشنهادی