ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمبود موجودی هوم پاد در زمان عرضه و احتمال اضافه شدن فاکسکان به زنجیره تأمین

کمپانی «Inventec» به عنوان تأمین کننده اسپیکر هوشمند «هوم پاد» اپل اعلام کرد که تعداد دستگاه های آماده فروش در زمان عرضه محدود بوده، و نقش این محصول در درآمدهای شرکت ناچیز خواهد بود. [digipullqoute ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

کمپانی «Inventec» به عنوان تأمین کننده اسپیکر هوشمند «هوم پاد» اپل اعلام کرد که تعداد دستگاه های آماده فروش در زمان عرضه محدود بوده، و نقش این محصول در درآمدهای شرکت ناچیز خواهد بود.

Inventec در سال جاری میلادی 500 هزار دستگاه هوم پاد تولید می کند

این خبر را «دیوید هو» مدیر عامل کمپانی Inventec طی یک نشست خبری بیان کرد که البته وی در این جلسه، مستقیماً به هوم پاد اشاره نکرده و از عبارت «دستگاه خانگی هوشمند رده بالا» استفاده نمود؛ اما با توجه به صحبت های آقای هو و اشاره به تاریخ عرضه در اواخر سال 2017 (منطبق بر تاریخ عرضه هوم پاد)، به نظر می رسد محصول مورد بحث همان اسپیکر هوشمند اپل باشد.

بر اساس برخی از تحلیل ها، Inventec در سال جاری میلادی 500 هزار دستگاه هوم پاد را تولید خواهد کرد که با توجه به محبوبیت بالای این محصول، کافی نبوده و احتمالاً فروشگاه های اپل در سراسر دنیا با کمبود موجودی مواجه خواهند شد.

البته بنا بر گزارش های دیگر، کمپانی ساکن کوپرتینو قصد دارد در سال 2018 شرکت فاکسکان را نیز به زنجیره تأمین هوم پاد اضافه کرده، و سرعت تولید اسپیکرهای هوشمند خود را برای پاسخ به تقاضای بازار افزایش دهد.

لازم به ذکر است که کمپانی Inventec علاوه بر هوم پاد، مسئولیت تولید اِیرپادهای اپل را نیز بر عهده داشته و موفق شده با افزایش تولید این محصول، پاسخگوی تقاضای مشتریان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    اين زيباى دوست داشتنى كى مياد دو تا بخرم
    رنگ بندى درشته باشه ميشود چهار تا
    حالا بايد ببينم نسبت به قيمتش اسپيكرش چقدر خوب هست
    البته اين هم در نظر بگيريد كه ممكن است مثل ساعت اپل نسل دومش خيلى جذابتر باشه و نسل اولش هم كاهش صد دلارى قيمت داشته باشه
    و از اونجا كه اين رويه در اپل مرسوم هست پس منتظر نسل دوم هستم پيشاپيش

مطالب پیشنهادی