ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدایای سامسونگ برای پیش خرید گلکسی نوت 8: شارژر وایرلس و دوربین 360 درجه

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود را همراه با یک کاور پلیمری شفاف در جعبه، به مشتریان ارائه کند. حال اما افشاگر معروف «ایوان بلس» از هدایای دیگری خبر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود را همراه با یک کاور پلیمری شفاف در جعبه، به مشتریان ارائه کند. حال اما افشاگر معروف «ایوان بلس» از هدایای دیگری خبر می دهد که ارزشی به مراتب بالاتر از یک کاور ساده خواهند داشت.

یک کارت حافظه 256 گیگابایتی در جعبه نوت 8 وجود دارد

طبق نوشته های بلس در توییتر، مشتریانی که فبلت گلکسی نوت 8 را پیش خرید کنند یک عدد کارت حافظه 256 گیگابایتی، به علاوه یک شارژر وایرلس یا دوربین 360 درجه «Gear 360» دریافت خواهند کرد که فرآیند پیش فروش نیز روز بعد از رونمایی آغاز خواهد شد.

البته بر اساس اخبار موجود، قیمت گلکسی نوت 8 بیشتر از پرچمداران کنونی سامسونگ خواهد بود و کمپانی نیز احتمالاً به همین دلیل، با ارائه پیشنهادات وسوسه کننده سعی در جذب مشتریان دارد.

ایوان بلس همچنین اظهار داشته که مشتریان اروپایی به جای شارژر وایرلس یا دوربین 360 درجه، یک داک Samsung DeX دریافت می کنند و با وجود شروع پیش خرید از دوم شهریور، موبایل های مشتریان از تاریخ 24 شهریور به دست آنها خواهد رسید.

سامسونگ گلکسی نوت 8 چهارشنبه همین هفته معرفی خواهد شد که با توجه به سوابق آقای بلس، می توان تقریباً با اطمینان گفت که از روز پنجشنبه پیش فروش شده، و مشتریان می توانند با پیش خرید آن از هدایای مورد اشاره بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    تو ایران دلال ها میخورنشون

  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    تو ایران هم اگه به همین صورت باشه خوبه، عاملی میشه برای ترغیب به خرید دوستداران سامسونگ

مطالب پیشنهادی